Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان فارس در مطلب ارسالی روز چهارشنبه از قول حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عباس‌زاده افزود: نکته‌ای که باید اعضای هیات نظارت و اجرایی در فرایند برگزاری انتخابات توجه داشته باشند، عدم اعمال سلایق شخصی و حمایت از کاندیداهاست.
وی که در نخستین همایش منطقه‌ای هیات‌های نظارت استان فارس به میزبانی شهرستان کازرون سخن می‌گفت، افزود: هیات‌های نظارت و اجرایی انتخابات باید به خوبی به قوانین آشنا باشند به خصوص در ماده ۳۳ که جرم‌ها بیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این همایش که به خاطر شرایط شیوع کرونا به صورت منطقه‌ای  و با حضور هیات‌های نظارت شهرستان‌های کازرون، کوه چنار، ممسنی، رستم و فراشبند برگزار شد، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان فارس یادآور شد:‌ در این ماده، ۱۷ جرم تعریف شده است که باید ناظران به آن‌ها توجه داشته باشند.
عباس‌زاده گفت: اعضای هیات‌های نظارت و اجرایی انتخابات موظف است با توجه به تبصره ۲ این ماده قانونی، در صورت اطلاع از ارتکاب جرم موضوع را برای رسیدگی به مرجع قضایی ذیصلاح اطلاع دهند.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان فارس با تأکید بر اینکه اعضای هیات نظارت و اجرایی انتخابات اجازه تبلیغ له یا علیه هیچ کدام از کاندیداها را ندارند، گفت: اینها مواردی است که منع قانونی دارد و باید تلاش کنیم تا با توجه به این موارد انتخاباتی سالم را به نحو احسن برگزار کنیم.
عباس‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت:اگر ناظران شورای نگهبان درست عمل نکنند، نظام اسلامی مورد شماتت دشمنان قرار خواهد گرفت؛ اگر داعیه‌دار انقلاب هستیم اما از ولی جامعه حمایت نکنیم، شماتت دشمنان را مشاهده خواهیم کرد.
وی در ادامه، حدیثی از امام علی(ع) را یادآور شد و گفت: آن حضرت فرمودند سخت تر از نیش عقرب، شماتت دشمنان است.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان فارس خواستار توجه داعیه‌داران انقلاب به این نکته مهم و اساسی شد و افزود: اگر داعیه‌دار انقلاب هستیم اما از ولی جامعه حمایت نکنیم، شماتت دشمنان را مشاهده خواهیم کرد.
عباس‌زاده با بیان اینکه اگر ناظران شورای نگهبان درست عمل نکنند، نظام اسلامی مورد شماتت دشمنان قرار خواهد گرفت، افزود: اگر یاران انقلاب اسلامی به درستی اهداف نظام را دنبال نکنند، خساراتی به بار خواهد آورد که یکی از آن‌ها شماتت دشمنان است.
رئیس هیات نظارت شورای نگهبان بر انتخابات ریاست‌جمهوری استان فارس یادآور شد: انقلاب چون رود رونده‌ای است و طبیعی است که عده‌ای باز می‌مانند و همیشه حتی در زمان پیامبر(ص) ریزش‌ها وجود داشته و این ویژگی انقلاب است اما در کنار این ریزش‌ها، رویش‌ها بوده که نسبت به ریزش‌ها بسیار بیشتر هستند.
وی پیروزی در دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر را از جمله این رویش‌ها دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند در سوم خردادماه سال ۶۱ ما گمان نمی‌کردیم که پیروز شویم اما چون یکدل شدیم و به خدا توکل کردیم، پیروز شدیم و بعد هم ایشان فرمودند خرمشهرها در پیش است.
عباس‌زاده با یادآوری حوادث اخیر غزه، غزه را به خرمشهر تشبیه کرد و گفت: همگی مشاهده کردیم که یک جمع قلیل چگونه توانست در مقابل نیرویی که اعراب پنج روز در مقابل آن بیشتر تاب نیاوردند، مقاومت کرده و پیروز شوند. اگر تأکید داریم که مراقب باشیم تا گرفتار شماتت نشویم و بهانه به دست دشمن ندهیم به دلیل آن است که شماتت دشمن قدرت ما را کم می‌کند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ فراشبند قایمیه شورای نگهبان شیراز کازرون فارس ممسنی رستم پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ فراشبند انتخابات ۱۴۰۰ فراشبند شورای نگهبان شیراز کازرون فارس ممسنی رستم اخبار کنکور دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان فارس نظارت و اجرایی هیات های نظارت شورای نگهبان عباس زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد