Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردو‌های تیم ملی آب‌های آرام برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ از هشتم خرداد ماه آغاز می‌شود. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، اردوی تیم ملی آب‌های آرام مردان با هدف حضور موفق در بازی‌های آسیایی هانگژو آغاز می‌شود.

این اردو از شنبه ۸ خرداد تا چهارشنبه ۱۲ خرداد برگزار می‌شود و در پایان به منظور تشکیل اردوی بعدی تست انتخابی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی آب‌های آرام هدایت قایقرانان را برعهده خواهد داشت.

علی آقامیرزایی، پیمان قویدل و ابوالفضل درجزی از گیلان، امین بوداغی و علی طاهری از مازندران، پوریا شریفی، محمد میرزایی، علیرضا جهان‌نما و کیان محمودزاده از تهران، احمدرضا طالبیان از اصفهان و امید احمدی از زنجان در بخش کایاک و عادل مجللی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان، محمدنبی رضایی از مازندران، محمد عباسی، امیرمحمد اسماعیلی و مهرداد دانیالی از گیلان، عرفان زنده‌پی و شایان حسینی از بوشهر، سبحان بیرانوند از لرستان و هومن کریمی از تهران در بخش کانوکانادایی نفرات دعوت‌شده به این مرحله از اردو هستند که باید صبح شنبه خود را سرپرست اردو معرفی کنند.

 

بیشتر بخوانید: ملایی: از نظر قانونی حق من بود که سهمیه المپیک را کسب کنم/ اگر ورزشکاری حضور در المپیک را حقش بداند، آیا از این حق می‌گذرد؟

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون قایقرانی آب‌های آرام کایاک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قایقرانی فدراسیون قایقرانی آب های آرام کایاک تیم ملی آب های آرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • قصاب، رنگرز و کادرش در جایگاه کمیته فنی/ آغاز اردو از هجدهم