Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح جامع پدافند غیر عامل خراسان جنوبی امروز با حضور سردار رحیمی معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور رونمایی شد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، سردار رحیمی گفت: طرح جامع پدافند غیر عامل خراسان جنوبی یک سند مهم‌ رونمایی از طرح جامع پدافند غیر عامل خراسان جنوبیو راهبردی و نقشه راهی است که می‌تواند در پیش بینی و پیش گیری از آسیب پذیری‌ها و مصون کردن دارایی‌های استان نقش داشته باشد و امیدواریم با اتحاد و اتفاق و همدلی این طرح طرح عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:پدافند غیرعامل مجموعه‌ای از اقدامات غیرمسلحانه را شامل می‌شود که کاهش آسیب پذیری، تسهیل مدیریت بحران، افزایش پایداری و بازدارندگی از خطر را موجب می‌شود.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: اقدامات خوبی در زمینه شناسایی تهدیدات و نقاط آسیب پذیر و دسته بندی سرمایه‌ها در حوزه پدافند غیرعامل کشور انجام شده که البته نیاز است در این زمینه فعالیت‌های بیشتری انجام شود.

رحیمی با بیان اینکه در هر استان ۱۶ کارگروه برای کنترل خطر و شناسایی تهدید‌ها فعال شده اند و فعالیت‌های خوبی نیز در این زمینه صورت گرفته است گفت: استان خراسان جنوبی در شرق کشور با حدود ۳۳۷ کیلومتر مرز مشترک با کشور همسایه و ۱۱ شهرستان، محصولات استراتژیکی شامل زعفران. زرشک. عناب. گل نرگس، تولید پسته، انار و بیش از ۸۰۰ گیاه دارویی و همچنین نخبگان جوان و نوجوان دارد که طرح های اقتصادی هم در طرح جامع پدافند غیر عامل گنجاند شده و با عملیاتی کردن آن می توان آنها را ارتقا داد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم در این جلسه گفت: پیام پدافند غیر عامل این است که آماده باشید با نگاه به ظرفیت‌هایی و توانمندی‌هایی که دارید که دچار اصل غافلگیری نشوید.

خوش خبر افزود: در استان خراسان جنوبی پدافند غیر عامل مردم محور است و انسجام بین مدیران دستگا‌های اجرایی و باور به کار و خدمت، یکی از ویژگی‌هایی است که علی رغم محدودیت‌ها زمینه را برای زندگی بهتر مردم فراهم می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پدافند غیرعامل پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم

این بار سامانه بارشی استان‌های شرق و جنوب کشور را نیز در برگرفت. شدت بارش‌ها به قدری است که شهروندان در جنوب کشور با سیل دست و پنجه نرم می‌کنند. استان خراسان جنوبی نیز از این قاعده مستثنی نبود و روستا‌ها و شهر‌های این استان با بارش باران بهاری همراه شد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی از بارش باران در روستای رقه از توابع شهرستان بشرویه استان خراسان جنوبی را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان جنوبی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه
  • برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه تصمیم‌گیری می‌شود
  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است