Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:42:19 GMT

آغاز به کار قرارگاه جهادگران مدرسه ساز در فارس

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۲۳۳۷

آغاز به کار قرارگاه جهادگران مدرسه ساز در فارس

ایسنا/فارس رئیس بسیج سازندگی فارس از آغاز به کار قرارگاه جهادگران مدرسه ساز فارس خبر داد و هدف از این اقدام را کمک به هم‌افزایی برای رفع مشکلات زیرساختی در این حوزه اعلام کرد.

اسماعیل قزل سفلی چهارشنبه ٥ خرداد در نخستین جلسه قرارگاه جهادگران مدرسه ساز فارس که با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان برگزار شد، گفت: کمک به هم‌افزایی بین بخشی برای رفع مشکلات و کمبودهای زیرساختی، فضاهای آموزشی پرورشی مناطق محروم و کم‌برخوردار روستایی و شهری در سطح استان یکی از اهداف راه‌اندازی این قرارگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این قرارگاه تلاش می‌کند برای اینکه رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری در راستای محرومیت زدایی عمرانی و آبادانی مناطق محروم و کم‌برخوردار روستایی عملیاتی شود، خدمت رسانی برای احداث تعمیر و بازسازی مدارس در مناطق روستایی و شهری کم‌برخوردار استان، استفاده از ظرفیت تخصصی جهادگران مدرسه ساز به این امر مقدس مدرسه سازی کمک کنیم.

رئیس بسیج سازندگی فارس اضافه کرد: برای این موضوع  یک قرارگاه شکل گرفته که نوسازی مدارس استان، مجمع خیرین مدرسه ساز، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی مدرسه ساز در قالب این قرارگاه سازماندهی می‌شوند.

قزل سفلی بیان کرد: اولین قرارگاه جهادگران مدرسه در صورت استانی در سطح کشور در استان فارس شکل گرفته و بنا است یک دفتر در محل نوسازی مدارس راه‌اندازی شود.

او ادامه داد: مسئول این قرارگاه از طریق سازمان سازمان نوسازی مدارس استان و بسیج سازندگی انتخاب می‌شود که اعضای این قرارگاه متشکل از ۵ عضو حقیقی مسئولین گروه‌های جهادی که سابقه مدرسه سازی دارند، مدیرکل نوسازی مدارس استان، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، رئیس بسیج سازندگی و مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس در آن حضور دارند.

رئیس بسیج سازندگی فارس بیان کرد: این قرارگاه به صورت فصلی جلسات منظم با دستور کار هماهنگی در امر احداث، بهسازی و نوسازی مدارس در مناطق به صورت هدفمند برگزار می کند که تلاش می‌شود در جهت شعار «عدالت و پیشرفت» بتوانیم اقدامات موثری انجام دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بسيج سازندگي فارس جهادگران خيرين مدرسه ساز قرارگاه جهادگران مدرسه جهادگران مدرسه ساز نوسازی مدارس استان رئیس بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی اظهار کرد: از ۱۴۶ مدرسه شهرستان ۲۵ مدرسه این شهرستان با قدمت بیش از ۴۰ سال در حال تخریب هستند و به صورت فوری به تجدید بنا نیاز دارند.

فرماندار هشترود در آیین زنگ سپاس اظهار کرد: مدارس «فاطمیه (س)» و شهید رجایی در مرکز شهر از شرایط بد فیزیکی برخوردار هستند و اولیاء دانش آموزان، حاضر به ثبت‌نام فرزندان خود در این مدارس نیستند.

وی همچنین از نیاز ۷۰ مدرسه هشترود به تعمیر و نوسازی خبر داد و تحقق این مهم را از الزامات توسعه شاخص‌های آموزشی در این شهرستان برشمرد.

قشلاقی گفت: ۱۰ مدرسه کانکسی هم در این شهرستان وجود دارد که نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

وی از خیرین خواست در احداث مدرسه شبانه روزی و فنی و حرفه‌ای در این شهرستان اهتمام داشته باشند.

در این مراسم از تعدادی از معلمان نمونه شهرستان تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از خسارت سیل با تجهیزات بسیج سازندگی در مختاران
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود