Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد احسان گفت: امروز تفاهمنامه‌ای با شرکت آب و فاضلاب امضا کردیم و متعهد شدیم ازطریق گروه‌های مردمی و جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام به ۱۳۰ روستای مناطق کم‌برخوردار آبرسانی کنیم که این روستا‌ها در مناطق کم آب و عمدتا در سیستان وبلوچستان هستند.

خبرگزاری میزان - صبح امروز درمراسمی تفاهمنامه همکاری بین بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام و شرکت آب و فاضلاب کشور امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید سلیمانی، مدیرعامل بنیاد احسان گفت: امروز تفاهمنامه‌ای با شرکت آب و فاضلاب امضا کردیم و متعهد شدیم ازطریق گروه‌های مردمی و جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام به ۱۳۰ روستای مناطق کم‌برخوردار آبرسانی کنیم که این روستا‌ها در مناطق کم آب و عمدتا در سیستان وبلوچستان هستند.

بیشتر بخوانید: تولید ۵ میلیون دز واکسن برکت تا یک ماه آینده

مدیرعامل بنیاد احسان ادامه داد: هرگاه با گروه‌های مردمی و جهادی کاری رابه پیش بردیم، مشکلات درآن حوزه به طور کامل حل شده، در مسیر این تفاهم هم از نیرو‌ها و گروه‌های همکار بنیاد احسان برای فرایند آبرسانی استفاده خواهد شد.

وی افزود: این تفاهمنامه از جمله مصادیق انجام یک کار تخصصی با گروه‌های مردمی است و و امثال این تفاهم شروع خوبی برای حل مسائل اساسی و زیرساختی کشور است.

حمیدرضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز با قدردانی از توجه ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد احسان به حل مسائل زیرساختی کشور گفت: شرکت آب و فاضلاب کشور برای اختصاص منابع به توسعه مناطق روستایی در تلاش است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات ما در روند آبرسانی به مناطق روستایی مشارکت‌های با ذینفعان و مردم بوده که با همکاری مستمر با بنیاد احسان و ظرفیت‌های گروه‌های مردمی این بنیاد، مسئله مرتفع می‌شود.

جانباز در توضیح مفاد این تفاهمنامه گفت: طبق این تفاهم به ۱۳۰ روستا در مناطق محروم خصوصا در استان سیستان و بلوچستان با همکاری بنیاد احسان و شرکت آب و فاضلاب آبرسانی خواهد شد، اولویت ما آبرسانی به مناطق محروم روستایی خصوصا استان‌های کم‌آب کشور در مرکز فلات ایران است.

وی افزود: امیدواریم این تفاهمنامه هرچه زودتر برای خدمت‌رسانی به تمام نقاط کشور تمدید و گسترش یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ستاد اجرایی فرمان امام آبرسانی سیستان و بلوچستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام آبرسانی سیستان و بلوچستان ستاد اجرایی فرمان امام شرکت آب و فاضلاب گروه های مردمی بنیاد احسان مناطق کم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی گفت: براساس آخرین اطلاعات موجود، همزمان با سراسر کشور، امروز، ۴۸۵ نفر در سه حوزه زاهدان، ایرانشهر و چابهار در مرحله آزمون کتبی نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شرکت کردند.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصداز افرادی که در این آزمون شرکت کردند مرد هستند ادامه داد: این آزمون کتبی در پنج سطح (از ۱۰ جزء تا حفظ کل) ویژه خواهران و برادران حافظ برگزار شد و افرادی که حائز امتیاز لازم در این مرحله شوند، در مرحله آزمون شفاهی که تیرماه امسال برگزار خواهد شد، شرکت کرده و پس از کسب حدنصاب امتیاز مدرک تخصصی حفظ خود را در سطحی که شرکت کرده باشند، دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سطوح ارائه شده شامل درجه پنج برابر با مدرک دیپلم، درجه چهار برابر با درجه فوق دیپلم، درجه سه برابر با لیسانس، درجه ۲ برابر با کارشناسی ارشد و درجه یک برابر با دکترا است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند