Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رئیسی با اشاره به پروتکل های بهداشتی کرونایی در انتخابات پیش رو گفت: کوچکترین غفلت سبب بروز موج پنجم کرونا می شود و هر گونه عدم رعایت مشکل ساز خواهد بود. برای مشارکت حداکثری انتخابات نیاز داریم مردم احساس امنیت در مورد سلامت خود داشته باشند تا پای صندوق ها رای بیایند. هر چه محیط امن شود مردم بیشتر به مشارکت ترغیب می شوند و ممکن است برخی از حضور در پای صندوق های رای بترسند و ما باید خیال افراد را در این زمینه راحت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا؛ علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا  با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: واهمه زیادی از انتخابات شهر و روستا دارم چرا که بیشتر میتینگ ها در منازل است و نظارت در این مواد بسیار دشوار است.

او افزود: دورهمی باعث نقض پروتکل های بهداشت می شود. در خصوص ریاست جمهوری هم دستورالعمل ها را به 4 قسمت تقسیم می کنیم در ثبت نام ها پروتکل مخصوص ارائه دادیم اما چند نفری از نرده بالا رفتند و این پروتکل ها را نقض کردند که دستگیر شدند.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: برای روز رای گیری نگرانی نداریم. تعداد صندوق ها را افزایش یافته است و ساعت رای گیری ها افزایش داده شده و از 7 صبح تا 2 بامداد ادامه دارد همچنین بنا شده همه افراد واجد شرایط رای در هر استان و شهر اگر کرونا مثبت باشند حضوری پای صندوق نروند بلکه بصورت از رای گیری سیار استفاده شود تا بوان رای این افراد اخذ شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: صف ها و صندوق ها اگر در فضای باز باشد و افراد یکی یکی وارد مجموعه شوند.

او با اشاره به فضای تبلیغات گفت: هر گونه تجمع در فضای بسته ممنوع است و در فضای باز به ازای هر 8 متر یک نفر روی صندلی با ماسک باید قرار داشته باشد همچنین برای سخن رانی کاندیدا ها باید فقط 30 درصد  فضای هر مجموعه اشغال شود و به طور کامل پروتکل ها رعایت شود.

رئیسی در خصوص وضعیت ستادها افزود: فعالیت ستادها بر اساس رنگ بندی است. در شهر زرد30 نفر، نارنجی 20 نفر و قرمز 15 نفر در فضای بسته می توانند حضور داشته باشند امیدواریم رقص و پایکوبی مقابل ستادها هم ممنوع شود.

او با اشاره به ضمانت اجرایی اظهار کرد: پروتکل ها به رئیس ستادهای مرکزی هر نامزد طی جلسات وزارت کشور، ابلاغ می شود و این افراد مسئولیت دارند و اگر تخلفی صورت گیرد پاسخگو باشد. وزارت بهداشت ناظر عالی است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: کوچکترین غفلت سبب بروز موج پنجم کرونا می شود و هر گونه عدم رعایت مشکل ایجاد می کند. برای مشارکت حداکثری انتخابات نیاز داریم مردم احساس امنیت در مورد سلامت خود داشته باشند تا پای صندوق های رای بیایند. هر چه محیط امن شود مردم بیشتر به مشارکت ترغیب می شوند. ممکن است برخی از حضور در پای صندوق های رای بترسند و ما باید خیال افراد را راحت کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری وزیر بهداشت تبلیغات ماسک اشغال وزارت بهداشت در مورد سلامت انتخابات ریاست جمهوری سلامت ماسک وزارت کشور پای صندوق ها پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد

به گزارش "ورزش سه"، اسامی داوران قضاوت‌کننده در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در شرایطی اعلام شد که نام‌های مطرحی برای سوت زدن چیدمان شده‌اند.

کمیته داوران و در رأس آن خداداد افشاریان با توجه به حساسیت بالای هفته‌های پایانی لیگ برتر روی استفاده از داوران کم‌تجربه برای هیچ‌کدام از مسابقات ریسک نکرده‌اند و برای هر 8 بازی این هفته از داوران باتجربه استفاده شده است.

رضا عادل، امیرسامان سلطانی، سیدرضا مهدوی، پیام حیدری، مرتضی منصوریان، یاسر همرنگ، کوپال ناظمی و بیژن حیدری 8 داور وسطی است که در بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر سوت می‌زنند که همگی نام‌های سرشناسی در جامعه داوری محسوب می‌شوند.

جالب اینکه کمیته داوران از برخی داوران سرشناس دیگر مثل علی صفایی، علی اصغر مومنی و... به عنوان داور چهارم برخی بازی‌ها استفاده کرده که این مسئله هم نشان از حساسیت در چیدمان داوران دارد.

اگرچه امکان اینکه قضاوت همه بازی‌های لیگ برتر بی‌اشتباه باشد، وجود ندارد اما می‌تواند اینطور برداشت کرد که کمیته داوران با استفاده از داوران باتجربه و مطرح قصد دارد اشتباهات را در هفته‌های پایانی و مشخصا هفته بیست و پنجم به حداقل برساند.

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد