Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:37:26 GMT

ثبت ۴ فوتی دیگر بر اثر ابتلاء به کرونا در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۲۵۵۸

ثبت ۴ فوتی دیگر بر اثر ابتلاء به کرونا در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۲۸ مورد مثبت بستری مبتلا به کرونا و یک صد و ۷۹ مورد بیمار مثبت سرپایی در استان کرمانشاه شناسایی شدند.

وی افزود: هم اکنون ۴۸۳ بیمار مربوط به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در این استان چهار نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی گفت: مجموع جانباختگان بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون، یک هزار و ۸۳۶ نفر است.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک صد و ۲۲ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری و ترخیص یک صد و ۲۴ نفر از بیمارستان پس از بهبودی انجام شده است.

کد خبر 5221065

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آمار کرونا انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر جنبش ازما سوم خرداد فتح خرمشهر کرمانشاه گرگان واکسن کرونا آمار کرونا آزادسازی خرمشهر چالش شفافیت اردبیل عکس استانها استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، یونس عزیزی اظهار کرد: اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی غرب و جنوب هر ساله با افتتاحیه اردو‌های راهیان نور که همزمان با سالروز عملیات بازی‌دراز است آغاز می‌شود. وی افزود: بر همین اساس سال گذشته ۴۴ هزار و ۴۵۴ نفر در سالروز عملیات بازی‌دراز در این مراسم شرکت و به ارتفاعات سرپل‌ذهاب صعود کردند که نسبت به سال‌های گذشته با استقبال مردم مواجه شد. دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: طی سال گذشته و پس از افتتاحیه اردو‌های راهیان نور بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی شمال غرب، غرب و جنوب صورت گرفت که طی آن ۸۶ هزار و ۷۰۹ نفر به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند. وی ادامه داد: با توجه به آمار‌های سال گذشته ۱۴۱ هزار و ۹۵۵ نفر روز اعزام به مناطق عملیاتی را در قالب اردو‌های راهیان نور انجام شد و طی این مدت ۲۸۸ هزار و ۳۹۹ نفر در مراکز اقامتی استان کرمانشاه اسکان یافتند. عزیزی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه هشت زیارتگاه دفاع مقدس دارد که شامل یادمان مرصاد، شهدای پاوه، شهید بهشتی، مطلع‌الفجر، شیرودی، ابوذر و… است که در مجموع ۳ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۸۲۰ نفر از این یادمان‌ها به صورت کاروانی و شخصی بازدید کردند. وی افزود: یادمان شهدای مرصاد در صدر پر بازدیدترین یادمان‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه قرار دارد. دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه اضافه کرد: امسال نیز در سالروز عملیات بازی‌دراز پیش‌بینی می‌شود که ۴۵ هزار نفر در این مراسم طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه شرکت کنند که یادواره شهید شیرودی و شهدای بازی‌دراز عصر روز ۱۳ اردیبهشت‌ماه و صعود به ارتفاعات بازی‌دراز صبح روز ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس