Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@22:59:45 GMT

تجهیزات قالب بندی بتن

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۲۶۸۸

تجهیزات قالب بندی بتن

برخورداری از 15 سال تجربه موفق در زمینه فروش قالب بتن و جک ساختمانی:

این مجموعه به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید و فروش انواع قالب بتن و جک ساختمانی در نظر گرفته می‌شود و دارای بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه‌ی تولید و فروش تجهیزات ساختمانی است و از سال 1385 فعالیت‌های خود را در این زمینه آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت مدرن سازان در طول این سال‌ها موفق شده است تا دامنه خدمات خود را به میزان قابل توجهی گسترده‌تر نماید و سهم بیشتری را از بازار تجهیزات ساختمانی کسب کند و هم اکنون به عنوان بزرگ‌ترین شرکت در زمینه تولید تجهیزات قالب بندی شناخته می‌شود و مورد اعتماد مشتریان می‌باشد. همچنین، این شرکت معتبر و قدیمی در طول سال‌های فعالیت خود موفق شده است تا نیاز‌ها و انتظارات مشتریان را به درستی شناسایی نماید و با ارائه‌ی بهترین خدمات توانسته است تا رضایت کامل شما عزیزان را کسب کند. بنابراین، چنانچه قصد خرید و استفاده از تجهیزات ساختمانی مختلفی همچون: جک ساختمانی، قالب بتن و تجهیزات قالب بندی از بهترین و شناخته شده‌ترین شرکت در زمینه تولید و فروش انواع تجهیزات مرتبط با صنایع ساختمانی را دارید، تنها کافیست تا با شماره‌های ما تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت مدرن سازان شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

شرکت مدرن سازان از 15 سال سابقه موفق در زمینه تولید و فروش قالب بتن و جک ساختمانی برخوردار است

فروش محصولات با قیمت مناسب:

قیمت محصولات و خدمات ارائه شده به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر روی قدرت انتخاب مشتریان در نظر گرفته می‌شود و بسیاری از خریداران به دنبال استفاده از محصولات و خدمات ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت هستند. شرکت مدرن سازان با در نظر گرفتن این مورد آماده است تا تمامی خدمات و محصولات خود را با قیمتی مناسب به مشتریان ارائه دهد و در واقع، این عامل یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت ما در میان خریداران می‌باشد و باعث شده است تا فروش ما به میزان قابل توجهی افزایش یابد. لازم به ذکر است که پایین بودن قیمت خدمات ما به معنای بی کیفیت بودن آن‌ها نیست و هدف اصلی این مجموعه از فروش قالب بتن و جک ساختمانی با قیمت مناسب کسب رضایت کامل شما عزیزان می‌باشد و ما به هیچ عنوان از اعتماد شما سوء استفاده نخواهیم کرد.

این مجموعه بهترین انتخاب برای خرید جک ساختمانی محسوب می‌شود

استفاده از جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای تولید قالب بتن و جک ساختمانی:

شرکت مدرن سازان یکی از پیشرفته‌ترین و جدید‌ترین خطوط تولیدی کشور در زمینه‌ی صنایع ساختمانی را در اختیار دارد و استفاده این تکنولوژی‌ها موجب شده است تا کیفیت خدمات و محصولات این مجموعه به میزان قابل توجهی افزایش یابد و سرعت ارائه خدمات به مشتریان بیشتر شود. همچنین، قرار گرفتن این ویژگی در کنار موارد دیگری همچون استفاده از نیروها و متخصصان با تجربه و ماهر برای تولید قالب بتن، جک ساختمانی و تجهیزات قالب بندی باعث شده است تا تمامی محصولات و خدمات ما از نظر کیفیت در سطح بسیار ایده‌آلی قرار داشته باشند و بتوانند رضایت کامل شما مشتریان عزیز را کسب نمایند. بنابراین، چنانچه کیفیت محصولات و خدمات برای شما از اهمیت بسیاری برخوردار می‌باشد، تنها کافیست تا یک بار از خدمات ارزنده ما در این زمینه استفاده کنید تا به جمع مشتریان شرکت مدرن سازان بپیوندید.

فروش تجهیزات قالب بندی با قیمت مناسب شهرت و اعتبار فراوانی را برای ما به ارمغان آورده است

خدمات پس از فروش بی نظیر:

همان‌گونه که در قسمت‌های قبلی به آن اشاره شد، استفاده از تکنولوژی‌های جدید و پرسنل با تجربه موجب شده است تا سرعت ما در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان به میزان قابل توجهی افزایش یابد و لازم به ذکر است که این ویژگی‌ها تنها دلایل موفقیت و محبوبیت ما در میان خریداران نیست و این شرکت خدمات پس از فروش گسترده‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و این عامل به ما کمک کرده است تا به عنوان بهترین گزینه برای خرید قالب بتن، جک ساختمانی و تجهیزات قالب بندی شناخته شویم. شرکت مدرن سازان بر این باور است که فروش محصولات به معنای آغاز یک همکاری بلند مدت و پر بار با مشتریان می‌باشد و به همین دلیل است که مجموعه ما آماده است تا تکنسین‌ها و کارشناسان ماهر خود را در صورت نیاز برای مونتاژ برخی از قالب‌های خاص در اختیار مشتریان قرار دهد و شما عزیزان را در تمامی مراحل نصب تجهیزات همراهی نماید و این موارد باعث متمایز شدن این شرکت از سایر مجموعه‌های فعال در این زمینه شده است و زمینه را برای کسب موفقیت‌های بیشتر فراهم کرده است.

کیفیت محصولات ما بسیار ایده‌آل است

تنوع بالای محصولات:

شرکت مدرن سازان به عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین مجموعه در زمینه تولید و فروش قالب بتن و تجهیزات قالب بندی از نظر تنوع محصولات نیز حرف‌های بسیاری را برای گفتن دارد و می‌تواند تمامی نیاز‌های شما را به راحتی پوشش دهد. خط تولید گسترده و پیشرفته این مجموعه پتانسیل‌های تولیدی این شرکت را به میزان قابل توجهی افزایش داده است و این امکان را برای ما فراهم کرده است تا بتوانیم ده‌‌ها محصول متنوع و با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار دهیم. بنابراین، چنانچه به دنبال خرید قالب‌ها بتنی مورد نیاز خود از مجموعه‌ای را دارید که دارای بیشترین تنوع محصولات می‌باشد، شرکت مدرن سازان بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود و می‌تواند تمامی نیاز‌ها و انتظارات شما را با بهترین کیفیت و در کم‌ترین زمان برطرف نماید.

محصولات متنوع شرکت مدرن سازان قطعاً نیاز‌های شما را پوشش خواهند داد

آیا شرکت مدرن سازان توانایی تولید قالب‌های بتنی خاص و سفارشی را دارا می‌باشد؟

قالب‌های بتنی خاص و سفارشی دارای کاربرد‌های بسیاری در صنایع ساختمانی هستند ولی در بسیاری از مواقع قیمت بالای این قالب‌ها هزینه‌های سنگینی را به خریداران تحمیل می‌کند و قیمت تمام شده پروژه‌های ساختمانی را افزایش می‌دهد. شرکت مدرن سازان به عنوان یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مجموعه‌های فعال در زمینه تولید و فروش تجهیزات مرتبط با صنایع ساختمانی شناخته می‌شود و آماده است تا این قالب‌ها را با کم‌ترین قیمت و در کوتاه‌ترین بازه‌ی زمانی تولید کند و در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همچنین، این مجموعه آماده ارائه مشاوره فنی در رابطه با پروژه‌های ساختمانی و ساده سازی پروژه‌های شما می‌باشد و در صورت نیاز می‌توانید از خدمات ما در این زمینه نیز استفاده کنید و خاطره‌ی زیبایی را از همکاری با ما به یادگار داشته باشید. بطور کلی، شرکت مدرن سازان بزرگ‌ترین تولید کننده قالب بتن، جک ساختمانی و تجهیزات قالب بندی در ایران است و کم‌تر مجموعه‌ای در ایران وجود دارد که بتواند از نظر کیفیت، تنوع و قیمت محصولات با ما رقابت کند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 غزه شورای نگهبان قطعی برق نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت مدرن سازان تجهیزات ساختمانی رپرتاژ آگهی انتخابات 1400 غزه شورای نگهبان قطعی برق نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری میزان قابل توجهی افزایش زمینه تولید و فروش تجهیزات قالب بندی محصولات و خدمات شرکت مدرن سازان صنایع ساختمانی شما عزیزان ی تولید نیاز ها قالب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است

در پی اظهارات روز گذشته معاون علمی و فناوری رئیس جمهور مبنی بر توقف طرح ساخت هواپیمای مسافربری که مراحل طراحی و شبیه سازی پروازی آن در دانشگاه صنعتی امیرکبیر انجام شده، برخی رسانه ها با تصور این که تنها یک پروژه ساخت هواپیمای مسافربری در کشور در حال پیگیری بوده از توقف طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس جمهور خبر دادند.

به گزارش ایسنا، حسین شکری، دبیر ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی ریاست‌جمهوری در پاسخ به پیگیری‌های خبرنگار ایسنا در این خصوص، تاکید کرد: اظهارات دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در نشست خبری روز شنبه که در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مطرح شده، ناظر به یک پروژه دانشگاهی ساخت هواپیمای مسافربری است که از دوره قبلی معاونت علمی با همکاری چند شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حال پیگیری بوده و با پروژه جامعی که در پی تاکید دو سال پیش رئیس جمهور آغاز شده، کاملا متفاوت است.

به گفته وی، طرح متوقف شده ساخت هواپیمای مسافربری، همان طور که در توضیحات روز گذشته دکتر دهقانی فیروزآبادی به تاریخچه آن اشاره شده، به دنبال توقف خط تولید هواپیمای مسافربری «ایران ۱۴۰» (آنتونوف - ۱۴۰) در شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا)، در سال ۱۳۹۳ در قالب پروژه‌ای با همکاری چند دانشگاه تعریف شد و قرار بود بر پایه هواپیمای آنتونوف ۱۴۰ با بازطراحی و ارتقای در بال، بدنه و موتور یک هواپیمای جت ۷۲ نفره طراحی و ساخته شود.

شکری افزود: دکتر دهقانی در اظهاراتی که در نشست خبری داشت، با اشاره به بازدیدی که از روند اجرای این پروژه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر داشته و تقدیر از دست اندرکاران این پروژه خاطرنشان کرد که  کارگروه تخصصی‌ تعیین شده توسط رئیس‌جمهور که در پی آن بازدید شکل گرفت، بعد از هشت جلسه تخصصی به این نتیجه رسیده که پروژه هواپیمای ۷۲ نفره به دلایل متعدد از جمله نبود هواپیمای پایه که می‌خواهد ارتقاء پیدا کند (آنتونوف ۱۴۰) نمی‌تواند جوابگوی صنعت هواپیمایی کشور باشد و لذا قرار شد این طرح متوقف و ظرفیت‌های دانش‌بنیان موجود در آن مجموعه به جای ساخت هواپیما به ساخت تجهیزات کم حجم و باارزش هواپیما معطوف شود. جمع‌بندی کارگروه تخصصی در زمینه ساخت هواپیما در کشور هم اجرای پروژه هواپیمای مسافربری ۱۰۰ نفره با تکنولوژی روز دنیا بود.

پروژه ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس جمهور در چه مرحله ای است؟

دبیر ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی ریاست‌جمهوری، در ادامه با یادآوری این که رئیس جمهور خردادماه ۱۴۰۱ در بیست و پنجمین سفر استانی خود در استان اصفهان در بازدید از شرکت هواپیمایی سازی ایران (هسا) بر توانمندی متخصصان داخلی در زمینه طراحی و ساخت هواپیمای مسافربری و باری و ضرورت بهره گیری از این قابلیت‌ها تاکید کرده بود، خاطرنشان کرد: در پی تاکیدات رئیس‌جمهور در کنار طرحی که از چند سال قبل بر اساس تجربه ساخت هواپیمای ایران ۱۴۰ بر مبنای بازطراحی آن هواپیما در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حال اجرا بود، برنامه جامعی برای طراحی و ساخت هواپیمای مسافربری ۱۰۰ نفره با فناوری روز دنیا در کشور تدوین شد که قرار است در قالب کار مشترک با شرکت‌های دانش‌بنیان که همکاری‌های بین‌المللی دارند، اجرا شود.

شکری تصریح کرد: طرح ساخت این هواپیمای مسافربری با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت راه و شهرسازی، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و وزارت دفاع که زیرساخت‌های صنعتی لازم را داراست، در حال پیگیری است و در قالب کنسرسیومی از شرکت‌های داخلی و بین‌المللی اجرایی خواهد شد.

دبیر ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی ریاست‌جمهوری در عین حال تاکید کرد: طراحی و ساخت هواپیمای مسافربری، برنامه‌ای بلندمدت و مستلزم رعایت ملاحظات بسیار دقیق فنی و ایمنی استاندارد است که در شرکت‌های بزرگ هواپیماسازی دنیا نیز حداقل ۱۰، ۱۲ سال زمان می‌برد. این روند البته با اتکا به اراده و دانش و توانمندی متخصصان کشورمان قطعا تا ساخت و پرواز این هواپیما با انگیزه و توانی روزافزون دنبال خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانجات آردسازی مازندران درجه‌بندی می‌شوند
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب آزمون سراسری در دام پلیس
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه