Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر محسن خیرمند صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از دفتر تسهیلگری کوی سجادیه ضمن تاکید بر تکمیل بانک اطلاعاتی منطقه وضعیت ساکنین محل بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در شناسایی و رفع مشکلات و نواقص موجود در منطقه کوی سجادیه اظهار کرد: در این منطقه افراد دارای تحصیلات عالی و یا افرادی با توانمندی‌های فراوان علمی و تخصصی حضور دارند که باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب بهره گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیرمند تصریح کرد: دفاتر تسهیلگری حلقه واسط بین شهروندان و دستگاه‌های اجرایی هستند و تقویت مشارکت مردم در امور اجتماعی، بهبود کیفیت ساکنین، کاهش آسیب‌های اجتماعی، حمایت از افراد و گروه‌های آسیب دیده و در معرض آسیب و توانمندسازی اجتماعی از مهم‌ترین اهداف شکل گیری این دفاتر است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری وقوع جرم دادگستری استان اظهار داشت: مسئولین باید به وظیفه قانونی خود در این منطقه عمل کرده و نسبت به رفع مشکلات تأمینی و رفاهی ساکنین این منطقه اقدام کنند. البته تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته اما این اقدامات توسط دستگاه‌ها به صورت جزیره‌ای انجام شده و تمرکز خاصی به انجام اقدامات و تقسیم وظایف در این منطقه صورت نپذیرفته است.

وی در پایان تاکید کرد: بر طرف نمودن مشکلات و چالشهای مناطق حاشیه بر اساس اولویت‌های مشخص شده از اهداف بنیادین بوده و با تمام توان در این راستا باید گام برداشت، تا شاهد تحقق و تأمین رضایت حداکثری ساکنین محترم این مناطق باشیم.

کد خبر 5221088

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری استان مرکزی آسیب اجتماعی تسهیل گری اراک انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر جنبش ازما سوم خرداد فتح خرمشهر کرمانشاه گرگان واکسن کرونا آمار کرونا آزادسازی خرمشهر چالش شفافیت اردبیل عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران

دریافت 55 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جزیره هرمز تاریخ بلند بالایی دارد اما شکوه این جزیره با حضور پرتغالی‌ها در منطقه رو به فراموشی سپرده شد.

جزیره هرمز پایگاه مهم تجارت دریاییِ منطقه بوده و همین امر پرتغالی‌ها را از آن سوی دنیا به خلیج‌فارس کشاند، در آن دوران شهدای زیادی تقدیم دفاع از جزایر شد اما متأسفانه نام و نشان زیادی از آن‌ها باقی نمانده است.

یکی از این بزرگ مردان جاویدالاثر خواجه عطا است که در گزارش زیر در رابطه با آن سخن به میان آورده‌ایم.

کد خبر 6089408

دیگر خبرها

  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران