Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@13:57:00 GMT

حادثه در پارس جنوبی/ یک نفر فوت شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۲۸۰۴

حادثه در پارس جنوبی/ یک نفر فوت شد

عبدالنبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حادثه آتش‌سوزی ساعت ۹ و ۲۰ دقیقه صبح امروز رخ داد و در این حادثه یک نفر فوت شد و دو نفر نیز دچار سوختگی شدند.

وی با اشاره به ترکیدگی خط انتقال اکسیژن به دو شرکت پتروشیمی در شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: کارگروه اضطراری فنی برای بررسی علت حادثه تشکیل شده است و پس از روشن شدن ابعاد حادثه اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام روابط عمومی پتروشیمی مبین، ولو اکسیژن فاز دوم شرکت‌های پتروشیمی منطقه عسلویه متعلق به شرکت دماوند انرژی عسلویه بر روی لاین ارتباطی فاز یک و دو دچار ترکیدگی شد. اوضاع تحت کنترل است.

کد خبر 5221147

منبع: مهر

کلیدواژه: عسلویه پارس جنوبی بوشهر آتش سوزی انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر جنبش ازما سوم خرداد فتح خرمشهر کرمانشاه گرگان واکسن کرونا آمار کرونا آزادسازی خرمشهر چالش شفافیت اردبیل عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور "صفی آباد" حوالی روستای دلو بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی، کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد خاطر نشان کرد: به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است، یادآور شد: رانندگان عزیز به جهت کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند

کد خبر 6089448

دیگر خبرها

  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد