Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@10:31:59 GMT

محسن رضایی: آمده‌ام معیشت مردم را نجات دهم

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۲۹۸۶

محسن رضایی: آمده‌ام معیشت مردم را نجات دهم

محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود درتوئیتر تاکید کرد که  آمده‌ام تا با کنار گذاشتن هر ملاحظه‌ای، با اراده یکایک ملت ایران، اقتصاد و معیشت مردم را نجات دهیم.

متن پیام توئیتری رضایی به شرح ذیل است:

ملت بزرگ ایران، برای ساختن آینده روشن و آرام و کشوری جذاب در جهان، با تمسک به خون همرزمان شهیدم و تمام شهدای تاریخ این مرز و بوم که پاسدار این میراث بوده‌اند، با شما پیمان می‌بندم که تمام تلاش خویش را در جهت احیای اقتصاد و خروج کشور از دور باطل مدیریت ناکارآمد به کار گیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگهبانان دائمی ایران و انقلاب، مردم هستند. مردم سالاری به معنای احساس مثبت ملت به صندوق رأی و انتخابات است. در کنار آن، باید مردم‌سالاری اقتصادی را احیا کنیم و کشور را از شر تبعیض و فقر نجات دهیم. آمده‌ام تا دولت مردم را تشکیل دهم و رئیس‌جمهور همه شما باشیم نه یک جناح خاص.

ملت بزرگ ایران شاهدند که بیش از 20 سال است درباره معیشت مردم و آینده اقتصاد ایران هشدار می‌دهم. در تدوین و ابلاغ سیاست‌های اقتصادی کشور مشاوره دادم. دولت‌ها کاری نکردند. این بار آمده‌ام تا با کنار گذاشتن هر ملاحظه‌ای،‌ با اراده یکایک شما ملت ایران، اقتصاد و معیشت مردم را نجات دهیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محسن رضایی انتخابات ریاست جمهوری معیشت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، آیت الله محامی همچنین با شکرگذاری از بارش رحمت الهی خواستار بهره وری مناسب‌تر از این موهبت آسمانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • عمل به شعار سال و مردمی شدن اقتصاد نجات‌بخش تولید است
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» طرحی برای کمک به اقتصاد روستا
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند