Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دزفول روز چهارشنبه در آیین توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول به خبرنگار ایرنا گفت: انقلاب اسلامی در زمان شکل گیری با بحران‌های متفاوتی از جمله جنگ نرم، سخت و نیمه سخت مواجه شد که به برکت ایثار و جانفشانی های شهدا و حضور مردم به ویژه مردم دزفول توانستیم این بحران ها و جنگ های متنوع را مدیریت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام نصرت امرایی افزود: ما میراث داران خون شهدا هستیم و وظیفه داریم در عرصه جنگ نرم از این انقلاب به قیمت جانمان دفاع کنیم؛ امروز جنگ نظامی و جنگ سخت برای کشورمان تهدیدی به شمار نمی رود زیرا مردم ما با مقاومت و ایستادگی خود پرونده جنگ سخت را برای همیشه بستند اما همچنان در جنگ نرم و فرهنگی هستیم.

وی ادامه داد: دشمن به خوبی این نکته را دریافته که اگر بخواهد در اراده ملت ما خللی ایجاد کند راه آن جنگ نرم و حوزه اعتقادی و تفکری است.
حجت الاسلام امرایی خدمات رسانی به مناطق محروم را یکی از عرصه‌های خدمت رسانی عنوان و بیان کرد: دشمن دریافته که اگر بخواهد انقلاب  را با مشکلی مواجه کند باید از نقطه ضعف اقتصاد ما استفاده و ملت را با چالش مواجه کند از این رو بسیج و سپاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در این عرصه رزمایش مواسات و همدلی کمک های مومنانه را برگزار می‌کنند.
وی افزود: امروز ۳۱۳ بسته معیشتی به نیت یاران امام زمان (عج) بین نیازمندان مناطق آسیب پذیر دزفول توزیع می شود ضمن اینکه این نهضت همچنان ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام امرایی همچنین درخصوص انتخابات گفت: ۲۸ خرداد نخستین انتخابات ریاست جمهوری در ۴۰ سالگی دوم انقلاب برگزار می‌شود که انتظار می رود مردم با مشارکت حداکثر و انتخاب اصلح گام دوم را با قدرت بیشتر بردارند.

بسیج در تمام عرصه‌ها در کنار مردم است

محمدرضا لیلی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز در این آیین سالروز آزادسازی خرمشهر و روز دزفول را گرامی داشت و گفت: سپاه همواره در کنار مردم مستضعف است و امروز به یاد شهدای چهارم خرداد و مدافعان حرم ۳۱۳ بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کردیم.
وی ارزش هر بسته معیشتی را چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال دانست و گفت: این بسته‌ها شامل 
برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، نخود، لوبیا، چای و سایر اقلام هستند که با کمک خیرین و بسیجیان تهیه شده‌اند.
وی افزود: برنامه های چهارم خرداد بیشتر به صورت مجازی در دزفول برگزار شدند؛ علاوه بر این تیراندازی بانوان با رعایت پروتکل های بهداشتی، طراحی پوستر و مسابقات قرآنی نیز برگزار شد.
سرهنگ لیلی زاده با بیان اینکه بسیجیان در تمام صحنه‌ها از جمله مقابله با کرونا در کنار مردم بوده‌اند، اظهارداشت: ناحیه مقاومت بسیج دزفول در اجرای طرح شهید سلیمانی بهترین عملکرد را در سطح کشور داشت که مورد رضایت وزیر بهداشت بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول اظهارداشت: ۱۲۰ نفر از گروه های جهادی در سه شیفت به صورت شبانه روزی در بیمارستان بزرگ دزفول به بیماران خدمات رسانی کردند.
وی درخصوص دیگر برنامه‌های بسیج دزفول گفت: سال گذشته ۲ طایفه در دزفول که دچار اختلافاتی شده بودند با همکاری بزرگان و سران عشایر به سازش رساندیم.

سرهنگ لیلی زاده افزود: برای برچیده شدن رسم تیراندازی با سران عشایر هماهنگ کردیم تا در عید فطر این رسم غلط را نداشته باشند که با تدابیر انجام شده توانستیم تا حدود زیادی از تیراندازی های غیرضروری جلوگیری کنیم.

۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده زندانیان دزفول اهدا شد

رییس دادگستری و شوراهای حل اختلاف شهرستان دزفول نیز با گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول به خبرنگار ایرنا گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش پنج میلیون ریال با کمک خیران، همکاران شورای حل اختلاف دزفول، همکاران قضایی و کارکنان دادگستری و دادسرا بین خانواده زندانیان دزفول توزیع شد. 
محمدیار ممبینی افزود: به مناسبت چهارم خرداد در ندامتگاه شهرستان دزفول حاضر شدیم و در دیداری چهره به چهره مشکلات قضایی تعدادی از مددجویان در بند را بررسی کردیم.

وی با بیان اینکه دستور لازم برای رعایت حقوق مددجویان به اجرای احکام شورا داده شده است، گفت: با حمایت‌های صورت گرفته، درخواست ۱۸ نفر از مددجویان منجر به آزادی و اعطای مرخصی برای زندانی‌های مالی شد ضمن اینکه انجمن حمایت از زندانیان دزفول به منظور توجه به خانواده مددجویان، پیگیری مشکلات آنها را از طریق ستاد دیه استان خوزستان در دستور کار قرار داد.

رئیس دادگستری دزفول اظهارداشت: به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت مردم ولایتمدار پایتخت مقاومت ایران شهرستان دزفول از زحمات تعدادی از همکاران پرتلاش شوراهای حل اختلاف این شهرستان که در جبهه‌ حضور یافته‌ و شهر دزفول را ترک نکرده‌اند، تجلیل شد.

وی افزود: این رزمندگان، هشت سال به منظور پشتیبانی و حمایت از رزمندگان و بسیجیان در شهر ماندند و مقاومت کردند تا خللی به جبهه‌های نبرد با دشمن بعثی ایجاد نشود.

مردم دزفول با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند
ممبینی اظهارداشت: مردم دزفول در دوران دفاع مقدس با کمک‌های مالی و جسمی و حضور در جبهه‌ها، نهال نوپای انقلاب اسلامی را با خون و جسم و مال خود آبیاری و برگ زرینی در تقویم رسمی جمهوری اسلامی به نام خود ثبت کردند.
وی افزود: آیین بزرگداشت چهارم خرداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دادگستری دزفول برگزار و با قرعه کشی به ۱۰ نفر قرآن نفیسی اهدا شد.

به گزارش ایرنا اصابت ۱۷۶ موشک دوربرد، ۲ هزار و ۵۰۰ گلوله توپ و ۳۳۱ راکت هواپیما در هشت سال جنگ هم نتوانست مقاومت و پایداری مردم دزفول در هم شکند.

به پاس این پایداری در هفتمین سال جنگ تحمیلی، به پیشنهاد دولت وقت، دزفول به عنوان شهر نمونه مقاومت کشور معرفی و در چهارم خرداد ۱۳۶۶ لوح زرینی به مردم دزفول اعطا شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دزفول خوزستان بسته معیشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دزفول خوزستان ویروس کرونا دزفول خوزستان بسته معیشتی اخبار کنکور ناحیه مقاومت بسیج دزفول زندانیان دزفول چهارم خرداد بسته معیشتی مردم دزفول جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دیلم صبح دوشنبه در این آئین ضمن تشکر از همه اقشار مختلف جامعه و خیرینی که در جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد حضور داشتند اظهار کرد: وقتی فردی به دلیل محکومیت مالی در زندان محبوس می‌شود، خانواده این فرد خواسته یا ناخواسته در معرض آسیب‌های اجتماعی و تهدیدها قرار می‌گیرد از طرفی هم چون بعضی مواقع سرپرست خانوار زندانی است و درآمدی وجود ندارد این خانواده از نظر اقتصادی و معیشتی نیز دچار تنش می‌شود.

محمد اسدی با اشاره به اینکه خیرین شهرستان دارالمومنین دیلم در همه عرصه‌ها جهت رفع مشکلات مردم پیش قدم بوده و هستند، بیان داشت: مشارکت خیرین و شهروندان شریف دیلمی در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی، نه تنها یک فرد را از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازمی‌گرداند بلکه بعضاً موجب خوشحالی فرزندان از بازگشت پدر خانواده و نجات خانواده از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان دیلم کار برای رضای خدا را بسیار شیرین دانست و کمک و یاری به برادر دینی و مؤمن خود را از کارهای بسیار پسندیده دانست که همه امامان و معصومین به انجام آن سفارش کرده اند.

وی از همه عواملی که در برگزاری این جشن‌ها و جمع آوری کمک‌های مردمی در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تلاش می‌نمایند قدردانی کرد.

جشن گلریزان آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد با حضور فرماندار، رئیس کل دادگستری استان بوشهر و معاونین، مدیرکل زندان‌ها، رئیس ستاد دیه استان، مدیرکل ثبت اسناد، اعضای شورای تأمین و شورای اداری و اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار شهرستان دیلم در سالن مجتمع پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

کد خبر 6091954

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد