Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@22:33:05 GMT

انتقاد تند سیروس دین‌محمدی از دیاباته

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۳۴۳۳

انتقاد تند سیروس دین‌محمدی از دیاباته

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیروس دین‌محمدی پیشکسوت استقلال درباره دیدار با صنعت نفت آبادان حرف زد و از شیخ دیاباته انتقادات تندی کرد.

سیروس دین‌محمدی اعتقاد دارد بازیکن خارجی استقلال باید بداند پیراهن چه تیمی را پوشیده است و باید برای حل مشکلاتش صبورتر باشد:

*استقلال در دیدار با صنعت نفت آبادان عملکرد خیلی خوبی داشت، این تیم در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفت و قدرت خود را به حریف دیکته‌ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک نکته مهم در بازی استقلال وجود داشت.

*من نمی‌خواهم به امور داوری ورود کنم، کارشناس داوری نیستم و اگر حرفی می‌زنم به عنوان یک فوتبالی است،به نظر من گل مهدی ‌قایدی درست بود و در صحنه‌ای که داور بازیکن حریف را از زمین اخراج کرد می‌توانست آوانتاژ بدهد و اجازه بدهد فرشید اسماعیلی به توپ ضربه بزند. یک پنالتی نیز به نظر من برای استقلال گرفته نشد.

سیروس دین‌محمدی گفت:

*باید به تصمیم و سلیقه مربیان تیم ملی احترام بگذاریم اما حق استقلال بیشتر از یک سهمیه در تیم ملی بود، فرشید اسماعیلی این روزها در بهترین شرایط جسمانی و روحی قرار دارد و یکی از بهترین هافبک‌های ایران است و جایش‌ در فهرست تیم ملی خالی است. به جر او نفرات دیگری نیز هستند که شایسته و استحقاق حضور در تیم را داشتند.

سیروس دین‌محمدی گفت:

*من اگر حرف می‌زنم دلم برای استقلال می‌سوزد و این تیم را دوست دارم، شیخ دیاباته باید توجیه شود که پیراهن استقلال را پوشیده است، او باید بداند در تیمی عضویت دارد که ۴۰ میلیون هوادار دارد و پیش از او امثال سیروس دین‌محمدی‌ها نه چهار ماه بلکه سال‌ها پول نگرفتند اما لحظه‌ای کم نگذاشتند و با جان و دل برایش بازی کردند. اینکه چهار ماه حقوق نمی‌گیرد، زود به زود مصدوم می‌شود و مدام تقاضای مرخصی برای خروج از کشور می‌کند اتفاق خوبی نیست او بازیکن خوبی است و فصل گذشته عالی عمل کرد اما باید توجه شود که استقلال هوادارانی دارد که با برد این تیم می‌خندند و با شکست‌هایش اشک می‌ریزند. شاید برخی‌ها از حرف‌های من ناراحت شوند اما باز هم می‌گویم دیاباته باید توجه شود که استقلال با هیچ تیمی در دنیا قابل قیاس نیست و باید با همه وجود برایش بازی کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال شیخ دیاباته استقلال پیشکسوت استقلال سیروس دین محمدی شیخ دیاباته سیروس دین محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | مسعود فراستی برای مست عشق شمشیر را از رو کشید؛ انتقاد تند و تیز از فیلم حسن فتحی

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903976

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • استقلال سر داوری شوخی ندارد! (عکس)
  • ببینید | مسعود فراستی برای مست عشق شمشیر را از رو کشید؛ انتقاد تند و تیز از فیلم حسن فتحی
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • گل مردود استقلال به ذوب آهن؛ هم آفساید؟ هم هند؟
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)