Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@05:32:25 GMT

معرفی شهدای مدافع سلامت در برنامه رادیویی «تسبیح صبح»

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۳۴۵۰

معرفی شهدای مدافع سلامت در برنامه رادیویی «تسبیح صبح»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «تسبیح صبح» هر روز صبح هنگام اذان صبح به افق تهران به تهیه کنندگی و سردبیری موسی نظری از رادیو سلامت پخش می شود که بخشی از برنامه به معرفی شهدای مدافع سلامت اختصاص دارد. موسی نظری تهیه کننده و سردبیر این برنامه گفت: «تسبیح صبح» در قالب مجله صبحگاهی و با فضای معنوی اذان صبح به افق تهران روانه آنتن رادیو سلامت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه سعی می کنیم به سوژه هایی بپردازیم که مربوط به سلامت معنوی می شود. به همین دلیل از زوایای مختلف به موضوعاتی که در قرآن کریم بارها به آن تاکید شده، می پردازیم که شامل رزق حلال، احترام به والدین، صدقه دادن، ذکات دادن، یاد خدا است. وی ادامه داد: بررسی چنین مواردی در سلامت معنوی انسان ها تاثیر دارد. برنامه شامل بخش های متنوع است که در بخش کارشناسی امید نژادکاظم پژوهشگر و محقق درباره موضوع برنامه صحبت می کند. آیتم احکام به سخنان حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین فلاح زاده با محوریت نماز، تلاوت قرآن، نمازهای مستحبی و مساجد اختصاص دارد. در یکی دیگر از بخش های برنامه «تسبیح صبح» به معرفی شهدای مدافع سلامت می پردازیم که در دوران کرونا شهید شدند و ثواب تلاوت قرآن به یکی از شهدا تقدیم می شود. نظری در پایان صحبت هایش متذکر شد: شنوندگان در بخشی دیگر، صبحت های کادر درمان و دعایی را که در این ساعت خواهان هستند، می توانند بشنوند. در برنامه نیاش های مختلف نیز داریم که گوینده آن را اجرا می کند. برنامه «تسبیح صبح» به نویسندگی شروینه جمشیدی و گویندگی محمد مطلب پخش می شود. کد خبر 5221167 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو سلامت برنامه رادیویی شهدای سلامت فیلم سینمایی سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان تئاتر ایران سینمای مستند موسیقی ایرانی رادیو سلامت ویروس کرونا محمدمهدی عسگرپور رادیو نمایش شبکه دو سیما فیلم مستند صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های امروز رادیو ارومیه ۱۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مخاطبان برنامه‌های رادیو ارومیه می‌توانند برنامه‌های رادیو چی چیست را با مراجعه به جدول زیر پیگیری کنند.

خبر سراسری ۰۰:۰۰
شب های ایران ۰۲:۰۰
کتاب شب ۰۲:۱۰
سازیان ۰۲:۳۰
ویژه اذان صبح ۰۳:۱۵
آوای کتاب ۰۳:۳۰
اجابت ۰۴:۳۰
ویژه اذان صبح ۰۵:۱۵
ویژه اذان صبح ۰۵:۳۰
روایت راوی ۰۶:۱۰
چشمه سار ادب ۰۶:۳۰
اخبار سراسری ۰۷:۰۰
سلام یاشایش ۰۷:۱۰
خبر سراسری ۰۸:۰۰
ایستکلر ۰۸:۳۵
قاصدک ۰۹:۰۰
ایشیقلی گونلر ۰۹:۳۰
اخبار استان ۱۰:۰۰
سئوگی سارایی ۱۰:۰۵
جوانه های چی چست ۱۱:۴۰
اجابت چاغلاری ۱۲:۰۵ [پخش زنده]
پیام چی چست ۱۲:۲۵
ائل سوزی ۱۲:۳۰
اجابت چاغلاری ۱۲:۵۰
جوانه های چی چست ۱۳:۳۰
خبر سراسری ۱۴:۰۰
آیه ها و قصه ها ۱۴:۴۵
شما بپرسید ۱۵:۰۰
اخبار استان ۱۶:۰۰
بیرآخشام بیرسلام ( اذان و مناجات ) ۱۷:۰۰
پیام چی چست ۱۸:۴۰
قند پارسی ۱۸:۴۵
کندیمیز ۱۹:۳۰
نغمه لر (بازپخش) ۲۰:۳۰
اخبار سراسری ۲۱:۰۰
این فصل را با من بخوان ۲۱:۳۵
شب بخیر کردی ۲۲:۰۰
آشوری ۲۳:۰۰

دیگر خبرها

  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه ۱۷ اردیبهشت
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است