Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:37:31 GMT

تیرانداز گیلانی فینالیست مسابقات قهرمانی اروپا شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۳۵۱۳

تیرانداز گیلانی فینالیست مسابقات قهرمانی اروپا شد

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سجاد پورحسینی که به همراه تیم ملی تیراندازی کشور در رقابت های قهرمانی اروپا در کشور کرواسی حضور یافته، با درخشش موفق شد در بخش تپانچه به فینال این مسابقات صعود کند.

مرتضی ورزلدوست افزود: تیم ملی تیراندازی ایران که سجاد پورحسینی از گیلان را در ترکیب خود دارد، به عنوان تیم مهمان در ۲ بخش بانوان و آقایان و در ماده های تفنگ و تپانچه بادی در رقابت های تیراندازی قهرمانی اروپا در کشور کرواسی حضور یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در جریان این رقابت ها، ورزشکار شایسته استان گیلان که در رشته تپانچه بادی در این مسابقات حضور یافته، با کسب ۵۷۹ امتیاز برابر ورزشکار قدرتمند ایتالیایی به برتری رسید و به مرحله بعدی این دوره از مسابقات صعود کرد.

وی بیان کرد: سجاد پورحسینی در مرحله بعدی رقابت های تیراندازی قهرمانی اروپا در ماده تپانچه بادی ، رو در روی ورزشکاری از کشور اوکراین قرار گرفت که در نهایت با کسب ۵۸۸ امتیاز و ۲ امتیاز بالاتر از این ورزشکار ، توانست این حریفش را نیز مغلوب و به فینال مسابقات تیراندازی قهرمانی اروپا راه یابد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم این ورزشکار شایسته و ارزنده گیلانی با درخشش در مرحله فینال رقابت های تیراندازی تپانچه بادی قهرمانی اروپا  مقام شایسته ای را برای تیم ملی و استان گیلان به ارمغان بیاورد.

ورزلدوست یادآور شد: در مسابقات رشته های مختلف قاره ای ، به طور معمول یک کشور با هماهنگی میزبان رقابت ها به صورت مهمان حضور می یابد که در مسابقات تیراندازی قهرمانی اروپا نیز، تیم ملی تیراندازی ایران به صورت تیم مهمان در این دوره از رقابت ها حضور یافته است.

سجاد پورحسینی ورزشکار گیلانی که در رشته تپانچه فعالیت دارد، تاکنون علاوه بر کسب عناوین قهرمانی کشور، در رقابت های ورزشی دانشجویان جهان نیز موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز شده بود.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی فدراسیون تیراندازی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی فدراسیون تیراندازی گیلان فدراسیون های ورزشی فدراسیون تیراندازی گیلان اخبار کنکور سجاد پورحسینی قهرمانی اروپا تپانچه بادی حضور یافته رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۳۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در فینال مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آذربایجان شرقی تیم درنای تبریز با نتیجه ۲ بر صفر به تیم شهرداری الف مراغه غلبه کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در دیدار رده بندی نیز تیم فولاد ظفر بناب با نتیجه ۲ بر صفر در برابر شهرداری مراغه به پیروزی رسید و به مقام سوم دست یافت.

رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی استان یه مدت سه روز و با حضور ۴۰ ورزشکار در قالب ۱۹ تیم در مراغه برگزار شد.

تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها ۳۸ بازی انجام دادند.

این رقابت‌ها در بزرگداشت ۱۶ آذر روز مراغه در میدان والیبال ساحلی شهرداری برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه
  • جام جهانی تیراندازی| پورحسینی به فینال نرسید
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری