Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@16:12:13 GMT

رئیسی: تیم اقتصادی دولت باید قوی و هماهنگ باشد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۳۶۴۶

رئیسی: تیم اقتصادی دولت باید قوی و هماهنگ باشد

ابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: تیم اقتصادی دولت باید هم قوی و هماهنگ و کارامد باشد و هر کدام یک آهنگی ساز نکنند.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در دیدار با فعالان اقتصادی که صبح امروز در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، گفت: طبیعتا دیدگاه‌های شما نسبت به مسائل اقتصادی برای هر دولتی موثر خواهد بود، زیرا شما میدان دارید و کف بازار اقدامات اقتصادی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز مسائل اقتصادی و نظام مسایل اقتصادی یک مساله نیست و شناخت مساله و شناخت راه حل مساله و تعیین اولویت و در میدان عمل میدان داری کردن و در اتاق دربسته ننشستن مهم است.

وی با بیان اینکه من خود مدیر میدانی هستم تاکید کرد: ما ایرانی قوی می‌خواهیم و برای ایران قوی زمینه موجود است و خدا نیروی انسانی و کارآمد و دلسوز را به این کشور عنایت کرده و آنچه که حلقه مفقوده است مساله مدیریت قوی و کارامد و جهادی است تا بتواند این ذخایر را تبدیل به یک قدرتی در حوزه اقتصاد کند، زیرا ایران قوی بدون اقتصاد قوی شکل نمی‌گیرد.

رییسی تصریح کرد: در دولت، تیم اقتصادی دولت باید هم قوی و هماهنگ و کارامد باشد و هر کدام یک آهنگی ساز نکنند. تصمیمات باید از یک ثبات برخوردار باشد و باید در دولت شکل گیرد. ثبات اقتصادی نیازمند ثبات در تصمیم گیری است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ابراهیم رئیسی انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند

 رسانه‌های محلی به نقل از ولوریناس کاسیوناس وزیر دفاع لیتوانی روز یکشنبه گفت: ما صفحه جدیدی را در دفاع در سطح جامعه باز می‌کنیم.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وزیر دفاع لیتوانی ادامه داد که مقامات می‌خواهند غیرنظامیانی را برای استفاده از سلاح گرم آموزش دهند تا در زمان جنگ بتوانند از آنها استفاده کنند.

دولت لیتوانی از پزشکان و نظامیان بازنشسته خواسته برای کمک به دولت وارد میدان شوند.

مقامات لیتوانی قبلاً گفته بودند که این کشور بیشتر این رویکرد جدید را از تجربه اوکراین در جنگ با روسیه که در فوریه ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) آغاز شد، گرفته اند.

با توجه به درگیری‌های جاری در اوکراین، کاسیوناس و همتای لهستانی‌اش ولادیسلاو کوسینیاک-کامیز هر دو ماه گذشته متعهد شدند که به کی‌یف برای بازگرداندن شهروندان این کشور برای حضور در میدان جنگ کمک کنند.

ماه آوریل، لتونی کشور همسایه لیتوانی نیز اصلاحاتی را در قانون خدمات نظامی خود تصویب کرد که به خارجی‌ها اجازه می‌دهد در یگان‌های ویژه نیرو‌های مسلح این کشور در مواقع اضطراری خدمت کنند.

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای یک اصولگرا درباره دخالت‌های خاص همسر و داماد رئیسی در تصمیمات دولت!
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • تمجید رئیسی از اعتراضات در دانشگاه‌های غربی
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!
  • عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی