Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در این نامه خطاب به "شیخ عکرمه صبری" خطیب مسجد مبارک الاقصی و رئیس هیات عالی اسلامی قدس آمده است: پیروزی بزرگ ملت فلسطین که در سایه وحدت و همدلی جامعه فلسطینی بر دشمن غاصب صهیونیستی حاصل شد را بر همه امت اسلام، ملت مقاوم فلسطین و جنابعالی تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت مسجد مقدس جمکران در این نامه ادامه داده است: این بار با لطف خداوند متعال ملت فلسطین به صورت ید واحده در صیانت از آرمان مقدس فلسطین و نیز هویت دینی و تاریخی خود و قدس شریف قیام کرد و با استقامت و پایداری منبعث از قرآن مجید حماسه‌ای شگفت را افرید. حماسه‌ای که دشمنان اسلام و بشریت را به خاک مذلت نشاند و نابودی و زوال صهیونیست و آمریکای جنایتکار و همپیمانانشان را نوید بخشید.

این نامه افزوده است: مجاهدت‌های عالمانی مومن، چون شما را که در جهادی مستمر، ملت فلسطین و خصوصا جوانان را در جهت عمل به تکلیف دینی در حفظ ارزشمندترین هویت تاریخی و دینی فلسطین یعنی حرم شریف قدس به عنوان نخستین قبله مسلمین و معراج پیامبر اعظم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، هدایت می‌کنند، ارج می‌نهیم و خالصانه خدمتگزار و دعاگویتان هستیم.

رحیمیان در این نامه با تاکید بر تاثیر روحیه شهادت طلبی رزمندگان و مجاهدان در پیروزی نوشته است: باری آزادی قدس و فلسطین، همزاد با آغاز نهضت و انقلاب اسلامی همواره به عنوان یک اصل پایدار، در صدر خواسته‌ها و ادعیه ملت و علمای ایران با زعامت حضرت امام خمینی قدس سره و حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته بوده و هست و پیمان آنان با قدس شریف و شما پیشروان آزادی آن ناگسستنی است چه اینکه در این راه شهدای بزرگ مجاهدی، چون قاسم سلیمانی نثار کرده‌اند.

در این نامه تصریح شده است: اینک با سربلندی اعلام می‌داریم در طول این سال‌های پر حادثه در جهان اسلام و منطقه، هیچ چیز به اندازه پیروزی ملت بزرگ فلسطین بر رژیم غاصب سفاک اسرائیل در جنگ «سیف القدس»، قلوب امت را مجتمع و خرسند نکرده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران در پایان این نامه نوشته است: فرصت را مغتنم شمرده و از جنابعالی برای سفر به ایران دعوت می‌کنم و موجب خوشحالی است تا در مسجد مقدس جمکران در شهر مقدس قم میزبان شما باشیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسجد جمکران فلسطین مسجد مقدس جمکران ملت فلسطین تولیت مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم