Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از کیش : محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور که وارد جزیره کیش می شود؛ باحضور در جلسه شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات با محوریت سامانه های جدید “کیش هوشمند، سامانه حقوقی و سامانه جامع اطلاعات جغرافیایی” روند ارتقاءزیرساخت های حوزه فناوری اطلاعات و امکانات ارتباطی کیش را بررسی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه کیش هوشمند؛ سامانه ای جامع از ارتباط و تجمیع اطلاعات سامانه های کاربردی سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت ها و موسسات تابعه است.

همچنین سامانه حقوقی نیز سامانه ای جامع حاوی اطلاعات حدود یک میلیون برگ سند حقوقی الکترونیکی شده است به طوری که تمام فرایندهای کاری و نیازهای کاربری مربوط به پرونده های دعاوی، نقل و انتقال املاک و مستغلات و قراردادهای سازمان دراین سامانه طراحی و پیاده سازی شده است.

سامانه جامع اطلاعات جغرافیایی؛ نیز شامل اطلاعات جغرافیایی و لایه های مکانی مربوط به قطعات با کاربری های مختلف و تصویر قرارداد های “معابرشهری، حریم ساحلی، بلوک طرح جامع، منطقه بندی اقتصادی، صنوف خدماتی، دکل های مخابراتی تجمیعی، شبکه های زیرساخت فیبرنوری در این منطقه است.

گفتنی است پنجشنبه ششم خرداد مراسم بهره برداری از سه فروند پهپاد پستی در کیش و رونمایی از ۴۰۰ دستگاه کامیون جدید پستی دربرخی استان های کشور ازطریق ویدیوکنفرانس با هدف توسعه زیرساخت های شبکه پست کشور با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور برگزارمی شود. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان پس ازاین مراسم از مجموعه های تله کیش و مرکز نوآوری بازدید کرده و با شرایط فعالیت شرکت های دانش بنیان ، کارآفرینان و صاحبان استارت آپ ها درکیش آشنا می شود.

48

کد خبر 1519036

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی

به گزارش همشهری آنلاین، زارع‌پور در صفحه خود در یک شبکه اجتماعی بومی نوشت: «خلیج‌فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است. سال گذشته با همت متخصصین کشور و با دانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج‌فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.»

وزیر ارتباطات در پایان پیام خود از هشتگ خلیج فارس هم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

زارع پور: وزارت ارتباطات مسئول فیلترینگ نیست کد خبر 848142 برچسب‌ها وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات خلیج فارس تکنولوژی (فناوری) اینترنت

دیگر خبرها

  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها