Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@08:04:54 GMT

کاسبی: امیدوارم مردم فریب برخی سلبریتی ها را نخورند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۴۲۳۷

کاسبی: امیدوارم مردم فریب برخی سلبریتی ها را نخورند

د: رفتار سلبریتی ها بیشتر احساسی است تا عقلانی و از جایی که سواد سیاسی ندارند قطعاً نمی توانند انتخاب درستی داشته باشند

به گزارش مشرق، محمد کاسبی بازیگر سینما و تلویزیون در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص اردوکشی سلبریتی های بی سواد برای حمایت از کاندیدای موردنظرشان گفت: درست است که سلبریتی ها برای عامه مردم جذابیت دارند اما نباید اجازه داشته باشند برای وضعیت کشور تعیین تکلیف کنند؛  این خود مردم هستند که باید با هوشیاری و خرد کامل در مواجهه با این قشر برخورد داشته باشند، هرگز چشم به دهان سلبریتی ها ندوزند و با آگاهی و شناخت کافی دست به انتخاب فرد اصلح برای اداره امور اجرایی کشور بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر فیلم های سینمایی «آسمان هشتم» و «توبه نصوح»  افزود: رفتار سلبریتی ها بیشتر احساسی است تا عقلانی و از جایی که سواد سیاسی ندارند قطعاً نمی توانند انتخاب درستی داشته باشند و عموم مردم را ترغیب کنند تا به کاندیدای مورد نظر آن ها رأی بدهند.

این سینماگر در خاتمه این گفتگو افزود: من امیدوارم مردم دیگر فریب جریان سازی انحرافی برخی سلبریتی ها را نخورند و خودشان به صورت آگاهانه و مستقل مبادرت به انتخاب فرد اصلح کنند. منبع: سینما پرس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محمد کاسبی داشته باشند سلبریتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک‌تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد. او به خاطر انتشار ویدئوهایی نامتعارف با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های خارج از عرف فرهنگی این کشور، در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است. در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیوهایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد. عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

کد خبر 847462 برچسب‌ها فرهنگ خبر مهم هنر عراق

دیگر خبرها

  • بازار کاسبی‌های جدید زیر پل‌های تهران
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • چگونه تقاضای افزایش حقوق بدهیم؟ ( 12 توصیه کاربردی)
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • میدان شهرت در ایران
  • آموزش سواد مالی به کودکان
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • (ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی