Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد رضا جهانشاهلو، رییس کمیته تبلیغات انتخابات در استان البرز، ظهر امروز در نشست ویدئوکنفرانس وزارت کشور که با حضور مدیران کل استانداری‌های سراسر کشور برگزار شد، گفن: با ابلاغ شرح وظایف کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات از سوی وزارت کشور کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان و همکارانم در مجموعه روابط عمومی در تلاش هستیم تا از طریق ظرفیت سازی مستمر  برای پوشش برنامه های ستاد انتخابات از طریق رسانه های رسمی استان  اهتمام لازم را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعمال وحدت رویه و هماهنگ سازی روابط عمومی فرمانداری‌ها در امر اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات ، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اطلاع رسانی روند اجرایی انتخابات ستاد، استان و شهرستان، ارتقای تعامل با اصحاب رسانه در استان در قالب تشکیل نشست‌های غیر رسمی، تشکیل گروه یا گروه‌های مجازی و بازدید از دفاتر رسانه‌ها به منظور تعمیق همکاری اصحاب رسانه استان با روند اجرایی انتخابات در دستور کار قرار دارد. 

جهانشاهلو تصریح کرد: در راستای هم افزایی و مشارکت حداکثری وبینار آموزشی بصیرت افزایی در انتخابات با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود. 

رئیس کمیته اطلاع رسانی یادآور شد: در این راستا مکاتبه با صدا و سیمای استان برای مدیریت و هماهنگی انجام گفتگوهای رسانه‌ای و مصاحبه‌های رئیس و مسئولان ستاد انتخابات در راستای تشریح برنامه زمانی بندی فرایند اجرایی ثبت نام شورای شهر و روستا صورت گرفته و برنامه ریزی و بهره گیری از روش‌های نوین و مدیریت تبلیغات و آگاهی در این خصوص ۳۰ طرح تبلیعاتی تهیه و تدوین شده که روزانه در فضای مجازی و پایگاه‌ها منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز رییس کمیته انتخابات تبلیغات مدرن ستاد انتخابات اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد