Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت،حسین رجایی در نشست علنی امروز (سه شنبه 5 خردادماه) مجلس در نطق میان دستور خود گفت: خداوند متعال را شاکرم که به بنده توفیق خدمت رسانی به ملت شریف ایران را اعطا کرد و مراتب تشکر و قدردانی خود را از مردم بصیر و پر افتخار لنجان بخاطر اعتماد شان به فرزند خود اعلام نموده و امیدوارم که قدردان این اعتماد و امانت دار این مسئولیت خطیر بوده و بتوانم با دعای خیر ولی نعمتان خود بار سنگین این مسئولیت را به دوش کشیده و با موفق و سلامت به مقصد برسانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم لنجان در مجلس ادامه داد: هر چند با وجود ظرفیت‌های بالایی که شهرستان لنجان دارد بخاطر بی توجهی‌ها و سوء مدیریت حاکم در برخی موارد و بی اعتنایی به پتانسیل بالای جوانان و نخبگان مردم این شهرستان از برخی محرومیت‌ها رنج می‌برد.

وی افزود: با توجه به این که شهرستان لنجان در همجواری با صنایع بزرگ است،بالاترین نرخ بیکاری استان اصفهان را به خود اختصاص داده و بیش از آن که از این حسن همجواری بهره مند شود تبدیل به یک مجموعه خدمات دهی به این صنایع شده است.

رجایی عنوان کرد: این موضوع زاییده تفکر عدم توجه به نیرو کارآمد در شهرستان است. اینجانب در پیشگاه خداوند متعهد شدم که از هیچ تلاشی در جهت رفع رنج آلام مردم لنجان دریغ نکنم و در حل مشکلات اساسی شهرستان از جمله بیکاری، معضلات زیست محیطی و دغدغه‌های کشاورزان و موضوعات حوزه درمانی لنجان کوتاهی نکنم.

وی ابراز کرد: ضروری است از این فرصت که بوجود آمده استفاده کرده و در راستای مشکلات موجود شهرستان لنجان تذکراتی را به مسئولین مربوطه اعلام کنم.

نماینده مردم لنجان در مجلس اظهار کرد: لازم می‌دانم به وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی متذکر شوم حداقل بعد از سال‌ها بی توجهی به میزان بیکاری در شهرستان لنجان در فرصت باقی مانده در راستای انجام و ظایف و تکالیف قانونی خود اقدام عاجل و اساسی در حل معضل که سبب بروز آسیب‌های اجتماعی شده صورت گیرد در غیر این صورت در پیشگاه خداوند متعال مسئول و پاسخگو خواهید بود.  

وی بیان کرد: تذکر بعدی به رئیس سازمان محیط زیست است که ایشان وظیفه و تکالیف خود را نسبت به مسائل زیست محیطی شهرستان بخصوص آلاینده‌های صنایع همجوار که سال‌های متمادی مردم این شهرستان را دچار بیماری و با مشکلات عدیده ای مواجه کرده هیچ برنامه ای مدونی نداشته و اقدام باز دارنده ای انجام نداده است و روز به روز آثار مخرب این ترک فعل بر حوزه انتخابیه بنده مشخص می‌شود.

رجایی گفت: سخن بعدی من با وزیر نیرو است؛ آقای وزیر! از بی کفایتی و سوء مدیریت در وزارتخانه شما همین بس که در دوران متمادی مسئولیت شما در این وزارتخانه رودخانه زاینده رود به یک رودخانه فصلی و زنده رود به مرده تبدیل شد.

وی ادامه داد: امروز کشاورزان و شهروندان اصفهان حتی در تامین آب شرب اطمینان خاطر ندارند؛ به خود بیایید و به سیاست‌های غلط خود در حوزه آب اعتراف کنید و از مردم استان عذرخواهی کنید و به فکر جبران کوتاهی‌های خود باشید.

نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: جناب آقای حسن روحانی! از شما تشکر می‌کنم به جهت آن که به مدیران کشور یاد دادید که اگر کسی مردم را فریب دهد یا دروغ بگوید خداوند متعال او را رسوا و بی آبرو می‌کند همانطور که گفته شد چنان رونق اقتصادی ایجاد شود که مردم نیاز به یارانه نداشته باشند اما چنان شد که مردم محتاج یارانه شدند بلکه برای گذراندن زندگی خود محتاج یارانه معیشتی شدند.

وی افزود: از شما تشکر می‌کنم آقای روحانی به مردم ایران ثابت کردید کرسی ریاست جمهوری در حد و قواره افراد اتو کشیده نیست؛ریاست جمهوری جای رنگ و ست لباس نیست،جای آدم‌های ظریف،ترسو طینت و خائنین آشنا نیست و رئیس جمهور باید از جنس قاسم سلیمانی مرد میدان،جهاد و شهادت باشد.

رجایی یادآور شد: آقای روحانی! از شما تشکر می‌کنم ثابت کردید هزینه مذاکره،سازش وکرنش در برابر دشمن بیشتر از مقاومت و پایداری است چنان که قرار بود هم سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ اقتصاد ولی سانتریفیوژ‌ها منفجر و اقتصاد به لبه پرتگاه کشیده شد.

وی عنوان کرد: از شما تشکر می‌کنم آقای روحانی که با انتخاب شما به مردم عزیز ایران اسلامی ثابت شد که در انتخابات دقت کنند و در انتخاب خود از سلبریتی‌های بی غیرت و وطن فروش تبعیت نکنند چرا که نتیجه آن می‌شود هفت برابری قیمت ارز،پنج برابری قیمت مسکن،کمیاب شدن مایحتاج عمومی و مواردی که از بیان آن خجالت می‌کشم.

نماینده مردم لنجان در مجلس  خاطرنشان کرد: آقای روحانی! از شما تشکر می‌کنم به مردم ایران ثابت کردید که راه حل مشکل کشور فقط تکیه به توان داخل و جوانان این سرزمین است نه کدخدا و گدایی از غرب، چنانچه هشت سال چشم به بیرون دوخته شد و جز بی عزتی و بی ارزشی پاسپورت ایرانی عایده ای نداشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین رجایی نماینده مردم لنجان در مجلس نطق میان دستور نماینده مردم لنجان در مجلس شما تشکر می کنم شهرستان لنجان آقای روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دیمه، چشمه‌ای که زاینده رود را زندگی می‌بخشد

چشمه دیمه در ۱۰ کیلومتری چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ چهارمحال‌وبختیاری قرار دارد و یکی از سرشاخه‌های اصلی رودخانه زاینده رود بشمار می‌آید.

کد خبر 748521

دیگر خبرها

  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • فیلم| دیمه، چشمه‌ای که زاینده رود را زندگی می‌بخشد
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • خودنمایی آبشار فصلی در دل طبیعت روستای جنگل علی بهاباد + فیلم
  • درخواست احداث پل عابر در روستا
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • خروش آبشار فصلی بر اثر بارش‌های اخیر در منطقه کیش انجیرو روستای گوجر + فیلم
  • آب قنات؛ مهریه زنان طرشتی | ۵ قنات باغ‌های روستا را سیراب می‌کرد