Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@13:03:08 GMT

واکسیناسیون دومین گروه هنرمندان پیشکسوت

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۴۲۸۴

واکسیناسیون دومین گروه هنرمندان پیشکسوت

 

به گزارش تابناک، به نقل از روابط‌ عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، با توجه به جلسه‌ای که روز سه‌شنبه (۴ خردادماه) بین مدیرعامل موسسه و نعمت اله محمدی‌نیا (سرپرست مرکز بهداشت شمال تهران) برگزار شد، برای سهولت امر واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت عضو موسسه، فرآیند واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت بالای ۷۰ سال که عضو موسسه هستند روز یکشنبه و دوشنبه (۹ و ۱۰ خردادماه)، در محل موسسه هنرمندان پیشکسوت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکسیناسیون دیگر گروه های سنی هنرمندان، طبق اعلام زمان‌بندی گروه‌های سنی توسط وزارت بهداشت، با هماهنگی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

هنرمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۸۸۷۳۰۲۹۵ و ۸۸۱۷۹۶۱۵ تماس بگیرند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 غزه شورای نگهبان قطعی برق نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هنرمندان پیشکسوت واکسیناسیون کرونا ویروس کرونا انتخابات 1400 غزه شورای نگهبان قطعی برق نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 6090199 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه