Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلالی بخشدار اروندکنار در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:همزمان با سرتاسر کشور فرایند انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در فروردین ماه در بخش اروندکنار شروع شد و با تشکیل هیئت‌های اجرایی و نظارت و پس از ثبت نام داوطلبان صلاحیت‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: در دوم خرداد ماه نتایج نهایی در حوزه اجرایی و نظارت بخش اروندکنار تحویل داوطلبان داده شد و از ۲۱۷ نفر داوطلب نامزد‌های انتخاباتی ۱۹۵ نفر در این دوره صلاحیت آن‌ها مورد تایید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار اروندکنار تصریح کرد:مجموعا ۲۲ نفر با نظر هیئت اجرایی و نظارت بخش اروندکناردر حال حاضر حائز شرایط نشدند و به مدت دو روز دیگر فرصت دارند که اعتراض خود را تحویل هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌ها مستقر در فرمانداری ویژه آبادان تحویل دهند.

او گفت: هیئت نظارت پس از ده روز فرصت خواهند داشت که نتیجه نهایی را اعلام کنند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره‌گیری از مشارکت مردم، خصوصا فرهنگیان به انجام می‌رساند.

به گزارش ایسنا، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره گیری از مشارکت اقشار مختلف مردم، خصوصا فرهنگیان عزیز به انجام می رساند.

ضمن تبریک روز معلم به تمام معلمان عزیز از معلمانی که در فرایند نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان را یاری می‌کنند، قدردانی می‌کنم.»

روز گذشته نیز معلمان و فرهنگیان در دیدار با سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر