Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با اولین حضور بین المللی فیلم کوتاه «واداشته» به کارگردانی سیاوش گرجستانی و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی در فستیوال جهانی فیلم فجر از پوستر این فیلم رونمایی شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی جشواره جهانی فیلم فجر، همزمان با اولین حضور بین المللی فیلم کوتاه «واداشته» به کارگردانی سیاوش گرجستانی و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی در فستیوال جهانی فیلم فجر از پوستر این فیلم رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر از ٥ تا ١٢ خرداد ١٤٠٠ برگزار میشود که فیلم کوتاه "واداشته" در بخش رقابتی جلوه گاه شرق حضور دارد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

واداشته محصول موسسه فرهنگی و هنری "هنر ایده بنیان " است و موسسه "ایریماژ" مسولیت پخش این فیلم را بر عهده دارد.

لوگو و پوستر فیلم توسط " احسان رضازاده" طراحی و اجرا شده است.

سایر عوامل فیلم عبارتند از: بازیگران: سمیرا حمیدی، ابراهیم حیدری، معصومه رحیمی، امیرمحمد جعفری، مسعود موسوی.
مدیر فیلم برداری: احد عاقلی، تدوین: وحید قاضی میرسعید، صدابردار: محمد عیوضی، طراحی و ترکیب صدا: بهروز معاونیان، مدیر تولید: راحله ورزی، طراحی صحنه و لباس: امیرحسین دوانی، طراح گریم: علی بهرامی فر، آهنگساز: امیر صدیقیان، مدیربرنامه ریزی و دستیار کارگردان: هادی فلاحی، عکاس: نازلی هروی، تصحیح رنگ و نور: فربد جلالی، منشی صحنه: نازنین اعتماد، مدیر تدارکات: جعفر حسینی.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما جشنواره جهانی فیلم فجر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما جشنواره جهانی فیلم فجر جهانی فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان

هشتمین کنگره علمی‌پژوهشی دانش‌آموزی جشنواره خوارزمی با ارائه دستاوردهای پژوهشی در کاشان برگزار شد.

به گزارش، خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حمزه چاوشی، دبیر علمی کنگره ملی خوارزمی، اظهار کرد: هشتمین کنگره علمی-پژوهشی دانش آموزی جشنواره خوارزمی با ارائه دستاوردهای پژوهشی در کاشان برگزار شد.

وی افزود: این کنگره علمی-پژوهشی با حضور بیش از ۱۲۰ دانش‌آموز پسر برگزار شد و از بین ۵۵ طرح ارائه شده، پس از ۲ نوبت داوری، ۳۵ طرح پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم ریاضی-علوم تجربی و علوم انسانی برای حضور در کنگره انتخاب شد.

دبیر علمی کنگره ملی خوارزمی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف شناسایی علایق و استعدادهای دانش‌آموزان و تقویت روحیه خود باوری و اعتماد به نفس و کار گروهی برگزار شد

چاوشی تصریح کرد: ساخت گلخانه هوشمند، ساخت دستگاه تولید نخ پلاستیکی، ساخت و بررسی دهان‌شویه گیاهی بر ضد باکتری استرپتوکوکوس موتانس، رنگ بری از پساب‌های کارخانجات نساجی کاشان، بررسی گیاه خارمریم بر شاخص‌های کبد چرب، ساخت ماشین هوشمند، تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر خودکار آمدی تحصیلی و انگیزشی تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول کاشان از جمله طرح‌های ارائه شده در این کنگره است.

وی اضافه کرد: طرح‌های بر گزیده این جشنواره به جشنواره طرح‌های پژوهشی مدارس سمپاد کشور معرفی می‌شوند.

به گزارش ایمنا؛ هشتمین کنگره علمی-پژوهشی خوارزمی با هدف شناسایی علایق و استعدادهای دانش آموزان در دوره اول متوسطه در دانشگاه آزاد اسلامی در دو قسمت سخنرانی و ارائه پوستر برگزار شد.

کد خبر 751106

دیگر خبرها

  • روز جهانی آسم ۱۴۰۳ + تاریخچه، شعار و پوستر World Asthma Day
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی