Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@04:12:36 GMT

ثروت برنارد آرنو چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۴۵۷۹

ثروت برنارد آرنو چقدر است؟

افزایش قیمت سهام برند لویی ویتون باعث شد تا برنارد آرنو- مدیرعامل این شرکت- با پشت سر گذاشتن جف بزوس به ثروتمندترین فرد جهان تبدیل شود.

طبق اعلام فوربس، برنارد آرنو اکنون ۱۸۶.۳ میلیارد دلار ثروت دارد و این مساله او را بالاتر از مدیرعامل آمازون با ۱۸۶ میلیارد دلار ثروت قرار می دهد.

از مارس سال ۲۰۲۰ ثروت آرنو بیش از دو برابر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برند لویی ویتون به عنوان بزرگ ترین برند لوکس جهان زیرمجموعه های شناخته شده ای همچون مویه، هنسی، فندی، دیور و جیوانچی دارد.

بخش بزرگی از رشد ارزش سهام برند لویی ویتون به لطف افزایش تقاضا برای کالاهای لوکس در جهان بوده است. در سه ماهه نخست امسال، لویی ویتون در چین که بزرگ ترین بازار مصرفی کالاهای لوکس محسوب می شود بیش از ۱۷ میلیارد دلار درآمد داشته که این رقم نسبت به سه ماهه سال قبل بیش از ۳۲ درصد افزایش یافته است. اکنون لویی ویتون به یک برند ۳۲۰ میلیارد دلاری تبدیل شده است.

برنارد آرنو کیست؟

او متولد شهر روبه در شمال فرانسه است و در مدرسه پلی تکنیک پاریس مهندسی خواند. این مدرسه محل تحصیل سه رئیس جمهور و سه برنده جایزه نوبل فرانسوی بوده است. آرنو که در شهر پاریس سکونت دارد، مجموعه نفیسی از آثار هنری را نیز نگهداری می‌کند که آثاری از پابلو پیکاسو و مائوریسیو کاتلان در آن دیده می‌شود. وی هم چنین مالک املاک زیادی در فرانسه و ۹۶.۴ میلیون دلار ملک در بورلی هیلز کالیفرنیا است.

علاوه بر برنارد آرنو، دیگر میلیاردر مشهور کالاهای لوکس یعنی فرانسوا پینو که مدیرعامل گروه کرینگ محسوب می شود از ۲۷ میلیارد دلار در سال قبل به ۵۵ میلیارد دلار رسیده است. برند گوچی مشهورترین زیرمجموعه کرینگ است.

به صورت کلی از زمان آغاز همه گیری کرونا بسیاری از افراد ثروتمند نسبت به قبل ثروتمندتر شده اند. ایلان ماسک- مدیرعامل گروه تسلا- یکی از همین افراد محسوب می شود که ثروتش به ۱۴۷.۳ میلیارد دلار رسیده است. ماسک در رده سوم ثروتمندان جهان قرار دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: برنارد آرنو اقتصاد ثروت میلیارد دلار برنارد آرنو لویی ویتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی

آخرین قیمت انواع خودرو بنز برای امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

قیمت بنز صفر در بازار

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت بنز E ۲۰۰ مدل یک کلید صفر مدل ۲۰۱۸ در بازار ۱۹ میلیارد تومان شد که در دو هفته اخیر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رشد داشته است.

مدل ۲۰۱۷ این خودرو نیز به ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

همچنین قیمت مرسدس بنز E ۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ چهار کلید ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد.

قیمت بنز C ۲۰۰ کارکرده مدل ۲۰۱۴ در بازار ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است.

بنز کارکرده CLS ۵۰۰ مدل ۲۰۰۹ نیز ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو‌های بنز در بازار به دست خواهید آورد. ​

دیگر خبرها

  • قیمت تور لوکس استانبول در تابستان ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن 2024
  • دیدگاه مکاتب فلسفه یونانی درباره سعادت انسان
  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • این خانه لوکس و جمع و جور یک کانتینر است! (عکس)
  • خودروهای زرهی لوکس؛ کدام یک را انتخاب می کنید؟ (عکس)
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی