Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمود مدنی بجستانی در مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا (سلام الله علیها) که پیش از ظهر چهارشنبه با حضور علما، فضلا، نمایندگان بیوت مراجع عظام و مسئولان حوزوی در محل تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا (سلام الله علیها) برگزار شد، تصریح کرد: جامعه الزهرا (سلام الله علیها) صرفاً یک آموزشگاه نیست و دارای ظرفیت پژوهشی بالایی می‌باشد، تاکید کرد: با استفاده از این ظرفیت بیش از پانصد جلسه مجازی در ماه مبارک رمضان از مبلغان داشته‌ایم و در بیست سمینار قرآنی بیش از شصت مقاله از این مجموعه علمی پذیرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سابق جامعه الزهرا (س) با تاکید بر اینکه این مجموعه بیش ۵۰ هزار فارغ‌التحصیل و ۱۰ هزار دانش آموخته بین‌المللی دارد تصریح کرد: نباید از این توانمندی و ظرفیت غفلت شود چرا که مبلغان بدون حق التبلیغ اقدام به تبلیغ کردند.

حجت‌الاسلام مدنی بجستانی در ادامه افزود: در مدت این چهار سال اخیر مسیرهایی گشوده و کارهایی آغاز گردید که بر اساس زحمات مدیران و عوامل گذشته بود و در مدیریت جدید بایستی این امور بررسی شود و ادامه یابد و با حمایت جدی از مدیریت جدید به نتیجه برسد.

مدیر سابق جامعه الزهرا (سلام الله علیها) با اشاره به اهمیت نقش مدرسین و اعضای هیأت علمی در بالا بردن توان علمی و پژوهشی مجموعه‌های علمی، تاکید کرد: تربیت مدرس می‌تواند پایه تقویت همه حوزه‌های علمیه باشد. در دوره مدیریت قبلی، برای تدوین متون کارهای مهمی انجام شد و ۳۰ عنوان کتاب از جمله کارهای خوبی بود که در کنار رشته‌های جدیدالتاسیس ارائه شد.

حجت‌الاسلام مدنی بجستانی با اشاره به مساله اصلاح نظام اقتصادی در جامعه الزهرا (سلام الله علیها)، تصریح کرد: زمانی که بنده وارد جامعه الزهرا (سلام الله علیها) شدم یکصد و چهل حساب بانکی وجود داشت که با پیگیری‌ها، به کمتر از بیست حساب کاهش پیدا کرد و انضباط مالی در سطح مجموعه حاکم شد که این امر همچنان نیاز به تقویت و پشتیبانی دارد.

وی از ارتقای وضعیت دانشکده جامعه الزهرا (سلام الله علیها) خبر داد و افزود: این دانشکده در یک حالت بلاتکلیفی و نگرانی بود که اکنون با تقویت جدی و حمایت هیأت امنا توانستیم دانشکده را به وضعیت قابل قبول برسانیم از این رو وابستگی مالی به جامعه کم شده و تعداد دانشجویان آن افزایش پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام مدنی بجستانی در ادامه تاکید کرد: این دانشکده باید تبدیل به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی شود و به جهت بُعد تک جنستی آن، به الگویی در مجامع ملی و بین‌المللی تبدیل گردد.

مدیر سابق جامعه الزهرا (سلام الله علیها) با اشاره به اینکه اداره نخبگان در مجموعه وجود نداشت، گفت: این اداره با تلاش‌های عوامل مختلف در مجموعه جامعه الزهرا (سلام الله علیها) تشکیل شد و بنا بر گزارشات ارائه شده از سوی مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و برادران، در زمینه‌های مختلف، پیشتاز است.

کد خبر 5221222

منبع: مهر

کلیدواژه: جامعه الزهرا س مراسم تودیع و معارفه حوزه علمیه قم قم انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر جنبش ازما سوم خرداد فتح خرمشهر کرمانشاه گرگان واکسن کرونا آمار کرونا چالش شفافیت آزادسازی خرمشهر اردبیل عکس استانها سلام الله علیها جامعه الزهرا حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا

یوسف نوری استاندار مازندران امروز جمعه در بازدید از نیروگاه نکا با بیان اینکه این نیروگاه یکی از بزرگترین نیروگاه‌های کشوراست گفت: نیروگاه نکا اکنون با برخی چالش‌ها از جمله پسروی دریای خزر، کاهش ورودی آب به سیستم خنک کننده و فرسودگی تجهیزات روبرو است.

او با بیان اینکه همه این چالش‌ها سبب شده است نیروگاه با ظرفیت کامل کار نکند، افزود: متخصصان این نیروگاه با استفاده از توان داخلی بخش‌های زیادی از تجهیزات این نیروگاه را بازسازی کرده اند

نوری با بیان اینکه لایروبی حوضچه آب این نیروگاه اکنون در حال انجام است، خواستار سرعت بخشی در این کار شد و ادامه داد: نیروگاه نکا دارای نیرو‌های فنی فعال، با دانش و تجربه است و باید از روش‌های مالی جدیدی استفاده کرد که پایدار باشد و مردم در آن مشارکت داده شوند.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه نکا نیز با بیان اینکه چالش بزرگ این نیروگاه کاهش سطح آب دریا است، گفت: با وزیر نیرو و مجموعه خاتم الانبیا در رابطه با سرعت بخشی به اجرای لایروبی حوضچه آرامش نیروگاه رایزنی شده است

نورالله ادبی فیروزجایی افزود: اگر صنعت برق با تمام ظرفیت‌پای کار باشد نمی‌تواند تامین کننده شدت مصرف انرژی در کشور و استان مازندران باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • آماده تبادل ظرفیت‌ و توانمندی‌های ایران با آفریقا هستیم
  • رئیس‌جمهور: تفاوت معناداری در نگاه ایران و کشورهای غربی به قاره آفریقا وجود دارد / لزوم توسعه روابط ایران و آفریقا
  • لزوم لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه