Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@04:58:03 GMT

کلینزمن: بازگشت به تاتنهام؟ چرا که نه؟

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۴۶۶۱

کلینزمن: بازگشت به تاتنهام؟ چرا که نه؟

یورگن کلینزمن در مصاحبه ای طولانی درباره احتمال بازگشت به تاتنهام، آینده هری کین و انتظارات انگلیس در مسابقات یورو 2020 صحبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلینزمن در مصاحبه ای اختصاصی با اسکای اسپورتس درباره احتمال جذاب بازگشت به تاتنهام و کمک کردن به دنیل لوی، مالک این باشگاه، صحبت کرده است. او همچنین  به ابراز همدردی با هری کین، ستاره خواهان جدایی اسپرز، پرداخته و درباره شانس موفقیت تیم ملی انگلیس در رقابت های یورو 2020 در تابستان نیز به اظهار نظر پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلینزمن که از فوریه سال پیش و پس از ترک هرتا برلین دیگر در دنیای مربیگری فعالیتی نداشته است، می گوید همیشه گزینه بازگشت به تاتنهام را در نظر دارد. او در دو دوره ای که در تاتنهام بازی کرد 50 بار برای این تیم به میدان رفت و 29 گل در لیگ برتر به ثمر رساند.

مهاجم سابق تیم ملی آلمان که کاپیتان این تیم در زمان قهرمانی در مسابقات یورو  1996 بود، از قدرت رهبری گرت ساوت گیت در تیم ملی انگلیس تمجید کرد و باور دارد که سه شیرها شانس رسیدن به آخرین مراحل را در یورو 2020 دارند.

 

 

نظر شما درباره اوضاع تاتنهام در حال حاضر چیست؟

کلینزمن: "اوضاع برای اسپرز در این فصل مثل ترن هوایی بوده و بالا و پایین داشته است. در ابتدای فصل آنها در صدر بودند و همه شروع به رویابافی کردند. خوشبختانه در پایان توانستیم به لیگ کنفرانس اروپا برسیم و حداقل می شود از جهاتی به این فصل امتیازی داد چرا که فصل بعد در اروپا بازی می کنیم.

در کل باید گفت که دوران سختی بوده است. شخصا امیدوارم که اوضاع به ثبات برسد.

هواداران اسپرز می خواهند که سرگرم شوند. آنها ترجیح می دهند که 4-3 ببازند تا 1-0 برنده شوند! این کار آرسنال است. ماترجیح می دهیم که گل های زیادی بزنیم."

 

 

اگر تاتنهام برای کمک گرفتن تماس بگیرد، آیا این پیشنهاد نظر شما را جلب خواهد کرد؟

کلینزمن: "بدون شک قطعا این پیشنهاد را در نظر خواهی گرفت. دنیل لوی شماره من را دارد، می تواند هر وقت بخواهد با من تماس بگیرد. اسپرز باشگاهی است که شما همیشه در نظر خواهید داشت.

من همیشه در دسترس هستم و کارهای مختلفی با اسپرز انجام می دهم و این چیز خاصی است. من بهترین دوران زندگی ام را آنجا و طی دو دوره ای که برای اسپرز بازی کردم، گذراندم.

در دنیای فوتبال اتفاقات سرعت زیادی دارند. من هرگز فکر نمی کردم که سرمربی تیم ملی آلمان شوم یا سرمربی آمریکا، بنابراین باید همیشه ذهن بازی داشته باشی. باید همیشه به چالش های تازه فکر کنی، خب چرا اسپرز نه؟"

 

 

آیا با هری کین در رابطه با آینده اش و همچنین با تاتنهام در این رابطه احساس همدردی می کنید؟

کلینزمن: "من با هر دو طرف احساس همدردی می کنم. مخصوصا برای هری که برای سال های زیادی پرچم‌دار این باشگاه بوده است. او کارهای زیادی برای آنها انجام داده است.

او بازار خوبی دارد و مشتریان زیادی خواهد داشت. تیم ها بلافاصله او را خواهند قاپید و احتمالا در این راه پول زیادی پرداخت خواهند کرد.

من شخصا امیدوارم که او در اسپرز بماند اما در عین حال او را درک می کنم. من هم در سال 1995 در موقعیت مشابهی بودم. من هم به شدت دلم جام گرفتن می خواست و برای من هم اوضاع به همان شکل تمام شد. من به بایرن مونیخ رفتم و جام یوفا و قهرمانی در آلمان را بردم.

اگر هری برود آن وقت تاتنهام مشکل بزرگی خواهد داشت چرا که شاید سون هیونگ مین هم بگوید خب پس من هم می خواهم برم!

مهمترین مسئله برای اسپرز در حال حاضر این است که بنشینند و با هری صحبت کنند و مشخص کنند که او چگونه می تواند به بازی کردن در اسپرز ادامه دهد و اوضاع برای فصل بعد به چه شکل است و چگونه می توانند این تیم را بیشتر تقویت کنند.

آنها توانایی اش را دارند. آنها فقط باید کمی اوضاع را سر و سامان دهند و بهتر کنند و شخصیت کلیدی تمام اینها هم بی گمان هری کین است. باید هر کاری ممکن است بکنید تا او را نگه دارید."

 

 

تقریبا 25 سال از زمانی که شما کاپیتان آلمان در قهرمانی این تیم در یورو در ومبلی بودید گذشته است. گرت ساوت گیت به تازگی بازیکنان مد نظرش برای شرکت در یورو 2020 را به تیم ملی انگلیس فراخوانده است. شانس انگلستان را چگونه می بینید؟

کلینزمن: "من انگلیس را در بین چهار تیم برتر این رقابت ها در تابستان امسال می بینم.

من در روسیه بودم و این فرصت را داشتم تا بازی های انگلیس را دنبال کنم. به شکل خیلی مثبتی از عملکرد انگلیس در جام جهانی سورپرایز شدم و تحت تاثیر قرار گرفتم. ساوت گیت استانداردهای خیلی بالایی را به این تیم آورده است.

البته در پایان بریا رسیدن به فینال و قهرمانی به کمی شانس هم نیاز دارید."

 

 

قبل از آن فینال چمپیونزلیگ بین منچسترسیتی و چلسی را داریم. این یکی را چطور پیشبینی می کنید؟

کلینزمن: "به نظرم منچسترسیتی فصل فوق العاده ای را با هدایت پپ گواردیولا پشت سر گذاشته است. در هیمن چند ساله می توانید رشد و پیشرفت این تیم و فوتبالی که ارائه می دهند را ببینید. مجبورید که از برخی جهات هوادار آنها باشید.

من آنها را اندکی برتر از چلسی و بخت اول قهرمانی می بینم اما این یک فینال خیلی هیجان انگیز خواهد بود."

 

 

این بازی نمایان‌گر چه چیزهایی درباره قدرت لیگ برتر برای شما است؟

کلینزمن: "در لیگ برتر باشگاه ها کار فوق العاده ای در جذب بازیکنان تراز اول از سراسر جهان و کنار هم چیدن آنها با بازیکنان انگلیسی انجام می دهند. این خیلی خوب جواب داده است.

همه چیز برای موفقیت تنظیم شده است و همه تیم ها بسیار با انگیزه هستند.

ماجراهای سقوط از لیگ برتر به دسته پایین تر به اندازه ماجرای اینکه کدام تیم قهرمان خواهد شد یا سهیمه حضور در چمپیونزلیگ را کسب خواهد کرد، هیجان انگیز است."

 

تاتنهام یورگن کلینزمن (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام یورگن کلینزمن سرمربی بازگشت به تاتنهام لیگ برتر تیم ملی یورو 2020 هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد

ممکن است تیمو ورنر مقابل آرسنال آخرین بازی خود برای تاتنهام را انجام داده باشد.

طرفداری | تیمو ورنر، مهاجم 28 ساله تاتنهام که به صورت قرضی در این تیم بازی می کند، پنج بازی پایانی فصل را از دست داد.

با اعلام آنژ پوستکوعلو در کنفرانس خبری پیش از تقابل با چلسی، تیمو ورنر که مقابل آرسنال دچار مصدومیت شد، از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و به همین علت ادامه فصل جاری را از دست می دهد. تاتنهام در پنج بازی پایانی فصل به مصاف چلسی، لیورپول، برنلی، منچسترسیتی و شفیلدیونایتد می رود. آنژ پوستکوعلو در مورد مصدومیت ورنر گفت:

دو هفته و نیم از فصل باقی مانده و در نتیجه او ادامه فصل را از دست می دهد.

تیمو ورنر به صورت قرضی از لایپزیش راهی تاتنهام شد و اسپرز بند خرید 16 میلیون یورویی او را در اختیار دارد. حال تاتنهام باید در مورد آینده تیمو ورنر و فعال سازی یا عدم فعال سازی بند خرید او تصمیم بگیرد. تیمو ورنر در نیم فصل حضور خود در تاتنهام در 14 بازی، 2 گل و 3 پاس گل ثبت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی چلسی و تاتنهام
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد