Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@07:06:09 GMT

اجرای طرح تاب‌آوری اجتماعی در ۲ منطقه لرستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۴۶۶۳

اجرای طرح تاب‌آوری اجتماعی در ۲ منطقه لرستان آغاز شد

آذری‌وند گفت: اجرای طرح تاب آوری اجتماعی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در ۲ منطقه استان لرستان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم آذری وند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به اجرای طرح تاب آوری اجتماعی در دو منطقه لرستان، اظهار داشت: این طرح در مناطق حاشیه ای با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در دو منطقه از خرم آباد آغاز شده که پس از این در مناطق حاشیه ای دیگر استان اجرا می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای اجرای این طرح ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، کمیته امداد، ورزش و جوانان، بهزیستی، دادگستری و نیروی انتظامی مشارکت دارند که هر کدام با هدف کاهش آسیب ها و مشکلات در این مناطق وظایفی را بر عهده دارند.

معاون اجتماعی بهزیستی لرستان تصریح کرد: تحت پوشش قرار گرفتن خانوارهای نیازمند، توزیع بسته های معیشتی، ایجاد امکانات در بوستان ها و پارکها، ایجاد امنیت توسط نیرو انتظامی از مهمترین برنامه هایی است که در این مناطق اجرا خواهد شد.

آذری وند خاطرنشان کرد: اجرای این طرح می تواند در کاهش محسوس آسیب های اجتماعی در این مناطق حاشیه ای و کم برخوردار بسیار موثر باشد.

وی بیان کرد: با توجه به آسیب پذیر بودن این مناطق، توسعه و افزایش امکانات در این مناطق، بررسی و شناخت مسائل در این مناطق، ارائه راهکار لازم و اولویت بندی می تواند چهره این مناطق را بهتر نماید.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کلان شهر مشهد و جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد در تشریح جزئیات اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان 32 خرده فروش را  شناسایی و دستگیر کردند.

سردار نگهبان تصریح کرد: در اجرای این طرح بیش از 5 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، 11 باب واحد کسب پلمب و 8 دستگاه موتورسیکلت و 6 دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: در همین راستا 254 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق های مواد مخدر سطح شهر مشهد جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند و زیر نظر کارشناسان برای بهبودی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به استمرار طرح های پاکسازی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را سریع از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی