Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@10:24:17 GMT

۹۶ زورخانه در سطح خراسان رضوی فعال است

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۴۶۹۶

۹۶ زورخانه در سطح خراسان رضوی فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی، عباس جلیلیان اظهار کرد: ۲ هزار و ۳۰۰ فعال حوزه باستانی به عنوان ورزشکاران شناسنامه‌دار و ۱۸۰ مرشد در سطح خراسان رضوی زیر نظر فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارند.

دبیر هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی ادامه داد: خراسان رضوی از سوی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به عنوان دارنده رتبه برتر این رشته ورزشی در میان استان‌های کشور شناخته و اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به برنامه‌های هفته ترویج فرهنگ پهلوانی اشاره و بیان کرد: برنامه و جشنی فرهنگی ورزشی برای هشتم خرداد ماه جاری مصادف با ۱۷ شوال که در تاریخ اسلام به عنوان «سالروز نبرد عادلانه و جوانمردانه امیرالمومنین حضرت امام علی (ع) با عمر بن عبدود در جنگ خندق» ثبت شده، به منظور تجلیل از پیشکسوتان و مرشدان خراسانی ورزش باستانی در مشهد برگزار خواهد شد.

جلیلیان گفت: این برنامه فرهنگی ورزشی با اخذ مجوز ستاد استانی کرونا عصر شنبه آینده با مشارکت شهرداری مشهد در فضای باز پارک ملت پذیرای شهروندان علاقه‌مند به ورزش باستانی خواهد بود.

دبیر هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی همچنین به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا اشاره و بیان کرد: این شرایط باعث توقف فعالیت همه زورخانه‌ها از ۱۵ فروردین ماه امسال تاکنون شده است.

وی افزود: امیدواریم با توجه به بهبود وضعیت و روند کاهش شیوع ویروس کرونا، در تعطیلی زورخانه‌های خراسان رضوی تجدیدنظر صورت گرفته و حدقل مجوز فعالیت‌های این رشته ورزشی در فضای باز صادر شود.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: زورخانه ورزش زورخانه هفته ترویج فرهنگ پهلوانی ورزش های زورخانه ای خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ جمعی از باستانی کاران نوجوان،در پردیس به مناسبتِ روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای،در محوطه مصلای نماز جمعه این شهرستان،توان و هنر خود را به نمایش گذاشتند. در پایان این مراسم، هدایایی هم به این نوجوانان و تعدادی از پیشکسوتان باستانی کار اهدا شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند