Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@10:27:34 GMT

وضعیت هوای استان های شمالی در آخر هفته

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۴۷۲۳

وضعیت هوای استان های شمالی در آخر هفته

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  صدا و سیما؛ امیرسرکرده گفت: استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر مانند گیلان، مازندران، گلستان، دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های قزوین، البرز، تهران و شمال سمنان شاهد بارندگی خواهند بود.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود این سامانه به تدریج به نواحی شمال شرقی کشور برسد، گفت: کسانی که در خراسان شمالی و رضوی هستند امروز منتظر بارش باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی گفت: پیش بینی شده است شدت بارش‌ها در استان‌های مازندران، شمال سمنان، شمال تهران و نواحی جنوبی استان گلستان باشد و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و همچنین رگبار و رعد و برق و خطر صاعقه را در ارتفاعات البرز شرقی پیش رو خواهیم داشت.

سرکرده افزود: به طور پراکنده در ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات کرمان، یزد و شمال خراسان جنوبی هم بارش اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: برای پنجشنبه نیز پیش بینی می‌شود عمده فعالیت این سامانه بر روی نواحی شمال شرق و همچنین ارتفاعات شرقی البرز باشد و آب‌های شمالی و جنوبی کشور، دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان مواج است و تا جمعه نیز این شرایط ادامه دار خواهد بود.

کارشناس هواشناسی افزود: برای تهران نیز پیش بینی شده است امروز در برخی ساعات وزش باد شدید موقت و رگبار و رعد و برق را داشته باشیم.

سرکرده؛ پدیده غالب بر روی اکثر استان‌های مرکزی، شمالی و شرقی کشور تا روز جمعه را وزش باد نسبتا شدید، اما موقت دانست و گفت: این باد موقت می‌تواند باعث تولید گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا شود و شدت وزش باد بر روی نواحی شرقی شمال سیستان و بلوچستان، منطقه زابل است که کاهش کیفیت هوا را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری است و در برخی ساعات بارش‌های پراکنده را بر روی تهران خواهیم داشت و دما نیز در تهران به ۲۷ درجه بالای صفر خواهد رسید.

پربیننده ترین تجمع فرهنگیان خرید خدمت در مقابل مجلس زالی: ۲.۵میلیون ایرانی مجرد از سن ازدواج عبور کردند خبر بد برای دانش آموزان آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۳/۴) واکسیناسیون معلمان علیه کرونا؛ مرداد ماه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی انتخابات ۱۴۰۰ پیش بینی بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت امروز شنبه ( ۹ اردیبهشت ماه) در شرایط قابل قبول است.

به گزارش ایسنا،‌ شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۰ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۳ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول  است.

تهران از ابتدای سال، ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول داشته است و در هیچ روزی از سال جدید کیفیت هوای تهران در وضعیت ناسالم قرار نگرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ | هوا در این منطقه شرقی تهران پاک است
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید