Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت های تنیس روی میز جوانان و نوجوانان فردا با حضور نماینده کشورمان در تونس آغاز می شود.

به گزارش برنا، رقابت های تنیس روی میز جوانان و نوجوانان تحت عنوان WTT Star contender از فردا در تونس آغاز می شود و نوید شمس نماینده کشورمان به مصاف حریف خود می رود.

در رده جوانان زیر ۱۹ که بر اساس رنکینگ جهانی انتخاب می شوند ۳۲ بازیکن پذیرفته شده اند که نوید شمس به عنوان سید ۱۶ به مصاف حریف خود می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوید از فردا چهارشنبه و در مرحله گروهی با بازیکنان کشورهای ترکیه، اسلواکی و ورزشکار کروواسی سید یک بازیها مسابقه می دهد. در این رقابت ها امید شمس بعنوان مربی هدایت نوید را برعهده دارد .

بعد از شیوع ویروس کرونا در جهان، فدراسیون بین المللی تنیس روی میز (ITTF) رقابت های تور جوانان و نوجوانان را لغو کرد و این دومین مسابقه پس از یکسال وقفه است که از فردا به مدت ۵ روز در تونس برگزار شود. چند روز پیش نیز مسابقاتی از این دست در پرتغال انجام شد .

طبق پروتکل های بهداشتی مسابقات بین المللی، افراد اعزامی قبل از ورود به مسابقات باید ۳ بار تست کرونا آنها منفی شود. نفرات شرکت کننده باید ۷ روز و ۳ روز قبل از پرواز نتیجه تست PCR کرونا را به فدراسیون جهانی ارسال کنند و به محض ورود به تونس نیز مجددا تست بدهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رقابت جوانان و نوجوانان ویروس پرتغال تنیس روی میز تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جریان برگزاری رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا امروز جمعه ۷ اردیبهشت و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان دهد.    مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا ۵ تا ۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره آسیا به میزبانی شهر دبی کشور امارات برگزار می‌شود.   نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

دیگر خبرها

  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد