Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین سایت دولت بهار مدعی شد: پیش از اعلام رسمی اسامی نامزدهای تایید شده در شورای نگهبان، سردار نجات فرمانده قرارگاه ثارالله و مسئول امنیت شهر تهران دوشنبه شب مصادف با سوم خرداد ماه، ضمن مراجعه به منزل دکتر احمدی نژاد، با اعلام مراتب رد صلاحیت، از ایشان خواستار همکاری و سکوت و همراهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود احمدی نژاد در این دیدار مدعی شده است که هیچ وقت مردم از کسی برای ورود به انتخابات درخواست گسترده نداشته اند و گفته است «برای اولین بار در تاریخ انقلاب و حتی قبل از انقلاب است که مردم به انحاء مختلف از یک نفر (این خادم ملت) به طور گسترده خواسته اند تا در انتخابات ورود کند»!

احمدی نژاد به سردار نجات گفته است: من در دوران دولت های نهم و دهم کمک های بسیاری به سپاه از جهات مختلف انجام دادم و بارها به خاطر این کار از سوی گروههای سیاسی و مخالفین داخل و خارج شماتت شدم. اما دولت روحانی کمک ها را قطع کرد و محدودیت هم بوجود آورد.

احمدی نژاد درباره اسفندیار رحیم مشایی هم گفته است او «امروز در نقطه نامعلومی در شمال کشور خود را از جامعه کنار کشیده و به تنهایی زندگی می کند.» اسفندیار رحیم مشایی سال 97 به 6 سال و نیم حبس محکوم شده بود. اوایل امسال گفته شد که او مشمول عفو شده است اما اردیبهشت ماه یک منبع آگاه در قوه قضائیه اعلام کرد عفو مشایی صحت ندارد

کد خبر 603705 برچسب‌ها انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم احمدی نژاد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم احمدی نژاد احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی با شناسایی نفرات برتر برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور ۳۰ بازیکن زیر ۱۳ و ۱۷ سال خراسان شمالی در محل خانه بدمینتون شهرستان بجنورد با حضور بازیکنانی از بجنورد و شیروان برگزار شد.

بر این اساس در رده سنی زیر ۱۳ سال به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را مهیار شیردل، امیر محمد ارکانی‌فرد و شایان احمدی را کسب کردند.

در رده سنی زیر ۱۵ سال نیز برسام احمدی، محمد یاسین جوینی و امیر علی افتخاری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

کد خبر 6089461

دیگر خبرها

  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!