Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا موسایی در این بازدید با سوخت‌برانی که در قالب این طرح در حال فعالیت بودند، گفت‌وگو کرد و از آخرین وضعیت طرح رزاق و برقراری امنیت در این گذرگاه‌های مرزی و اجرای قوانین توسط مرزداران مطلع شد.

دادستان نظامی استان همچنین با حضور در پایگاه مرزبانی سپاه قدس با فرمانده و کارکنان تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی دیدار و گفت وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسایی ضمن ارزیابی روند اجرای طرح رزاق در این منطقه، قوانین و مقررات مرتبط را برای مرزداران تشریح کرد.

سردار الماسی فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی ضمن تقدیر از حضور دادستان نظامی در این گذر مرزی به بیان مزایای طرح رزاق پرداخت.

دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه این بازدید تلاش برای حل مشکلات سوخت بران در قالب طرح رزاق و کمک به مرزنشینان در چهارچوبی قانونمند را یکی از اولویت‌های مهم سازمان قضائی نیروهای مسلح عنوان کرد.

وی با اشاره به همکاری سپاه قدس استان در اجرای این طرح از دولت خواست تا با فراهم کردن زیر ساخت‌ها و احداث جاده با کیفیت، دسترسی به مرز را که از مطالبات به حق مردم منطقه مرزی روتک است، بهسازی نماید تا مشکلات مرزنشینان برطرف شود.

موسایی خاطر نشان کرد: مرزنشینان سخت‌کوش و غیور سیستانی و بلوچ بیگانه ستیز و وفادار به اسلام و کشور هستند و علاوه بر انجام فعالیت‌های اقتصادی و تجاری و مراودت‌های فرهنگی و اجتماعی، مقتدرانه از مرزهای ایران اسلامی صیانت می‌کنند.

کد خبر 5221173 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار الماسی طرح رزاق سازمان قضایی نیروهای مسلح قاچاق سوخت شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا انتخابات 1400 بابک خرمدین تذکرات شورای شهر قوه قضاییه میراث فرهنگی سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور پیش بینی وضعیت هوا وضعیت معابر کیفیت هوای تهران دادستان نظامی طرح رزاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بسته این هفته خبر‌های خوش به موضوعاتی همچون توسعه شبکه فیبر نوری، آبگیری سد‌ها در بارندگی‌های اخیر، مقام سوم سیستان و بلوچستان در رقابت‌های کوراش کشور و جاذبه‌های تجاری منطقه آزاد چابهار برای کشور تاجیکستان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه