Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی فقیه در گلستان با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر نشان داد پیروزی در جنگ فقط با قدرت نظامی امکانپذیر نیست و آزادسازی آن ابهت شرق و غرب را شکست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در مراسم تجلیل از پژوهشگران برگزیده جشنواره علامه حلی حوزه‌های علمیه استان گلستان با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر ثابت کرد پیروزی در جنگ فقط با قدرت نظامی امکان پذیر نیست بلکه امدادهای غیبی سرنوشت جنگ را مشخص می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: دشمن از نظر تجهیزات جنگی و حمایت و پشتیبانی‌هایی که کشورهای مختلف از آن می‌کردند، تصورش را هم نمی‌کرد شکست بخورد و آزادسازی خرمشهر ابهت شرق و غرب را شکست.

روایت فرمانده عملیات بیت‌المقدس از آنچه در جریان ‌آزادسازی خرمشهر بر رزمندگان گذشت‌صحنه فتح خرمشهر در میدان انتخابات تجلی پیدا کرده استچرائی ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر-4|تصمیم به ادامه جنگ و ورود به خاک عراق

وی با اشاره به درگیری‌های نظامیان رژیم صهیونیستی با ملت فلسطین در روزهای گذشته بیان داشت: اسرائیلی‌ها 12 شبانه روز ملت مظلوم فلسطین را زیر حملات خود قرار دادند، اما در نهایت، پیروزی واقعی متعلق به فلسطینی‌هاست.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری کار طلاب را در ادامه راه انبیای الهی دانست و تاکید کرد: شما باید این فرهنگ را ترویج دهید که قدرتمندان زورگو تاریخ ساز نیستند، بلکه تاریخ واقعی سرنوشت بشریت را پروردگار می‌نویسد.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون علوم دینی در راه تبلیغ دین نباید تردید به خود راه دهند اظهار داشت: بهترین کار، تبلیغ دین است و شما با علم و خلوص و توکل به پروردگار به جامعه بشریت خدمت کنید.

انتهای پیام/582/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آزادسازی خرمشهر فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • شکست ابهت پوشالی صهیونیسم در عملیات وعده صادق
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد