Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:23:07 GMT

دیاباته بی‌سر و صدا ایران را ترک کرد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۴۸۵۳

دیاباته بی‌سر و صدا ایران را ترک کرد

مهاجم مالیایی استقلال شب گذشته تهران را به مقصد پاریس ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته مهاجم استقلال که طی روزهای گذشته بسیار خبرساز بوده است، شب گذشته و بعد از دیدار با نفت آبادان تهران را ترک کرد تا چند روزی پیش خانواده اش باشد.


این در حالی است که هفته گذشته شیخ دیاباته درخواست مرخصی چند روزه را به باشگاه ارائه کرد اما با مخالفت فرهاد مجیدی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم خارجی اما روز گذشته تهران را به مقصد پاریس ترک کرد تا به دیدار خانواده اش برود.


نکته قابل توجه این است که مشخص نیست فرهاد مجیدی در نهایت با خروج دیاباته از کشور برای مرخصی چند روزه موافقت کرده است یا نه.


دیاباته سری قبل که به مرخصی رفت، در بازگشت به ایران تاخیر داشت و بعد هم با اضافه وزن به تهران و تمرینات استقلال برگشت و همین مساله سبب شده بود تا مجیدی با درخواست مرخصی او مخالفت کند.


به هر حال دیاباته ایران را ترک کرده و مشخص نیست چه زمانی به تهران برگردد. طبق برنامه تمرینات استقلال بعد از یک هفته تعطیلی از دوشنبه هفته آینده آغاز می‌شود و باید دید آیا دیاباته تا آن زمان به ایران برمی‌گردد یا خیر.

 

دیاباته استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیاباته استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان شهید خرازی تهران باز شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت: از ساعت دو نیم بامداد گذشته، در پی بارش باران، بخشی از کوهی که در محدوده اتوبان شهید خرازی قرار دارد، ریزش کرده و گل و لای به وسط اتوبان سرازیر شده بود.

بیشتر بخوانید؛ ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای

وی گفت: به علت بارش شب گذشته، متأسفانه حجم بسیار زیادی از گل و لای دیواره کوه معبر اتوبان شهید خرازی به معبر اصلی نفوذ کرده بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1229410 برچسب‌ها طرح منع تردد

دیگر خبرها

  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • فیلمی از بارش باران تهران در شب گذشته
  • اتوبان شهید خرازی تهران باز شد