Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان کشورمان گفت: رقبای ما در این مسابقات بسیار قدرتمند هستند اما ما هم خیلی دست و پا بسته نیستیم و هدف‌های خودمان داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، معصومه اسماعیل‌زاده کاپیتان تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان کشومان در خصوص رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو که به میزبانی اتریش برگزار می‌شود عنوان کرد: ۶ مرحله اردوی آماده‌سازی را پشت سر گذاشتیم و همه تلاش کادر فنی این بود که بیشترین استفاده را از این اردوها ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداراشکر اردوهای خوبی هم از نظر تکنیکی و هم از لحاظ تاکتیکی داشتیم. اما فقط تمرین نمی‌تواند واقعا به یک تیم یا یک بازیکن کمک کند، بیشتر تیم‌ها پیش از این مسابقات در بسیاری از تورنمنت‌های فیبا شرکت کرده بودند. با استفاده از این مسابقات می‌توان نقاط ضعف یا قدرت بازیکنان یا تیم را پیدا و اگر از نظر جسمانی یا تاکتیکی مشکلی وجود دارد، روی آن کار کرد. همین موضوع باعث می‌شود، اشتباهات کم‌تر شود یا از بین برود. متاسفانه ما فقط با بازیکنان بومی خودمان تمرین کردیم و نتوانستیم در این بازی‌ها حضور پیدا کنیم. با این وجود سعی کردیم در تمرینات کم و کاستی‌ها را جبران کنیم و از نظر تیمی به هماهنگی بالایی برسیم. خداراشکر شرایط خوبی را پشت سر گذاشتیم و انشاالله بتوانیم در این مسابقات نتیجه خوبی کسب کنیم.

او ادامه داد: در هر رشته ورزشی رسیدن به المپیک که بالاترین سطح یک ورزش است، مانند یک رویاست و هر ورزشکاری دوست دارد به این رویا برسد. المپیک می‌تواند انگیزه یک بازیکن و تیم را بالا ببرد. خداراشکر انگیزه ما خیلی بالا است، اگرچه کار ما واقعا سخت است. چون تیم‌هایی که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، بهترین‌های خود را می‌آورند و قطعا تمام توان خود را می گذارند تا بتوانند کسب سهمیه کنند. واقعا کار راحتی نیست و ما باید مقابل ابرقدرت‌های دنیا بازی کنیم. باید به قدری خوب بازی کنیم، که ابتدا بتوانیم پله پله تیم‌ها را ببریم و بالا برویم. تمام انگیزه ما این است که بتوانیم پله به پله شروع کنیم، اگر بتوانیم از این چالش بزرگ سربلند بیرون بیاییم، که قطعا اگر با کسب سهمیه المپیک همراه باشد اتفاق بسیار بزرگیست چون این اولین سهمیه المپیک بانوان در یک رشته تیمی خواهد بود. بازی مقابل بزرگان دنیا خیلی سخت است اما این کار در بسکتبال و به خصوص بسکتبال سه نفره غیرممکن نخواهد بود، چون بسکتبال رشته‌ایست که هیچ چیز در آن قابل پیش بینی نیست.

اسماعیل‌زاده اظهار داشت: رقبای ما در این مسابقات بسیار قدرتمند هستند اما ما هم خیلی دست و پا بسته نیستیم و هدف‌های خودمان داریم. کم وکاستی‌هایی بوده اما فدراسیون تمام امکاناتی را که می‌خواستیم، در حد توان برای ما مهیا کرده است. در رقابت‌های اتریش به دلیل حضور تیم‌های بزرگ و قدرتمند، کسب سهمیه کمی سخت است، این توقع زیادیست که بخواهیم نتیجه خیلی مطلوبی بگیریم. تمام تلاش و هدف ما این است که بتوانیم در این رویداد کم و کاستی‌ها را پیدا و برای حضور در مسابقات مجارستان برطرف کنیم. تیم‌های خیلی قوی در این تورنمنت سهمیه المپیک خواهند گرفت و کار برای ما در مجارستان راحت‌تر است و شانس بیشتری داریم. در مسابقات مجارستان هم تیم‌های خیلی قوی‌تری حضور دارند، انشالله بتوانیم نتیجه خوبی در خور بسکتبال بانوان باشد، به دست بیاوریم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان کشومان در پایان اضافه کرد: تا جایی که می‌توانستیم فیلم بازی‌های رقبای خود را دیدیم و آنالیزهای لازم را انجام دادیم. اما ممکن است برخی از بازیکنان تیم‌ها عوض شده باشند که فیلمی از آن‌ها در دسترس نیست، یکسری از تیم‌ها هم با همان بازیکنان قبلی در این رویدادها حاضر می‌شوند. آنالیزهای لازم انجام شده ولی قطعاً نمی‌شود فقط به همین موارد اکتفا کرد، چون تیم‌ها همیشه در حال تغییر هستند. روند بازی در بسکتبال نسبت به شکست و پیروزی‌ها عوض می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسکتبال سه نفره رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۸ امروز در یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد که با برتری سه بر صفر سیرجانی‌ها همراه بود.

سعید سحرخیزان (۲۷)، روبرتو تورس (۷۸) و مسعود زائرکاظمینی (۸۶) برای گل گهر گلزنی کردند.

دو پاس گل و یک گل تورس کمک کرد تا گل گهر به راحتی در جمع هشت تیم نهایی جام حذفی فصل جاری کشور راه پیدا کند.

کد خبر 6089332 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز