Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@09:39:07 GMT

جدایی احتمالی یک استقلالی از برنامه ستاره ساز

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۵۰۵۴

جدایی احتمالی یک استقلالی از برنامه ستاره ساز

خبر ورزشی – این احتمال وجود دارد سیروس دین محمدی در آینده ای نزدیک از برنامه ستاره ساز جدا شود. البته او در سری جدید برنامه ی ستاره ساز هم حضور خواهد داشت اما ممکن است تیم نود اورمیه او را بار دیگر به مربیگری در لیگ یک ترغیب کند. دراین صورت از برنامه ستاره ساز بعد از ضبط برنامه های جدید جدا و به تیم نود ارومیه خواهد پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او به تازگی به عنوان مدیر فنی تیم نود ارومیه انتخاب شده است. تیمی که یکی از گزینه های سقوط به دسته ی پایین تر بشمار می رود اما در صورت نتیجه گیری درهفته های باقی مانده در جدول بازی های لیگ یک باقی خواهد ماند. در واقع اگر تیم نود ارومیه در جدول بازی های لیگ یک باقی بماند سمت سیروس دین محمدی دراین تیم به سرمربی تغییر خواهد کرد. 

گفتنی است سری جدید برنامه ستاره ساز هم با همان مربیان قبلی ضبط خواهد شد. فیروز کریمی، سیروس دین محمدی، رضا شاهرودی و خداداد عزیزی. به تازگی فیروز کریمی هم به عنوان مدیر فنی باشگاه تراکتور انتخاب شده است. کریمی همانند سیروس دین محمدی نمی تواند در تیمی حضور روزانه داشته باشد؛ به این دلیل که ضبط سری جدید برنامه ستاره ساز به زودی آغاز خواهد شد. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیروس دین محمدی برنامه ستاره ساز سیروس دین محمدی لیگ آزادگان برنامه ستاره ساز سیروس دین محمدی تیم نود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال