Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به لزوم تامین مسکن برای ایثارگران و خانوادهای شهدا گفت:۱۰ بیمارستان در کشور به ایثارگران خدمات روانپزشکی و توانبخشی ارائه می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  محمود پاکدل در جریان بازدید از پروژه 1200 واحدی مسکن ایثارگران در سیاهکلان با تاکید بر اهمیت تسهیل در اجرای این پروژه مسکونی اظهار داشت: اقدامات خوبی در اجرای تفاهم نامه مسکن در استان البرز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه کار ساخت و ساز و تامین مسکن تنها در حیطه اختیارات یک دستگاه نیست در ارتباط با پیگیری‌های این نهاد در بحث تامین مسکن جامعه ایثارگری، گفت: در این رابطه هماهنگی‌های لازم در سطح استان‌ها با استانداران که بالاترین مقامات اجرایی در هر استان هستند، انجام می‌شود.

 معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، تاکید کرد: با توجه به تفاهمنامه منعقد شده امید است گام‌های موثر و بهتری برای جامعه ایثارگری در سطح البرز برداشته شود تا  همه ایثارگران دارای مسکن شوند.

روایت رئیس بنیاد شهید از شهدای لشکر فاطمیون+فیلمدلجویی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از جانباز بابلسری/ بازداشت اهانت‌کننده به جانباز نخاعی + فیلمکار گروه مشترک همکاری بین بنیاد فرهنگی روایت فتح و بنیاد شهید تشکیل شد

وی با اشاره به اینکه علیرغم اینکه تبلیغات کاندیداها در عرصه انتخابات آغاز شده است اما دولت تا زمان تحلیف ریاست جمهوری همچنان به وظائف خود با قوت ادامه می‌دهد ، بیان کرد:  امیدواریم تا آن زمان فصل تخصیص اعتبارات لازم برای پروژهای مسکن جامعه تحت پوشش بنیاد پیش بینی شود.

وی با تاکید بر اینکه بحث بازدیدها از پروژه های مسکن را هنوز شروع نکرده ایم ، گفت: در جریان بازدیدها به یقین مشکلاتی که در سطح ملی و استانی وجود دار د بررسی و مشکلات برطرف می‌شود.

پاکدل در بخش دیگری با اشاره به سیاست‌های که مدنظر معاون وزارت بهداشت و درمان هم هست ، توضیح داد: بر این اساس در جاهایی که نیاز به ارائه خدمات است مطابق با توانمندی های واحدهای تحت پوشش خود این اقدامات را پیش خواهیم داد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مشکلات درمانی جامعه ایثارگری بیان کرد: برخی مواقع نیاز است که در بیمارستان‌های ملکی بنیاد شهید ایثارگران عزیز درمان شوند و برای ما رضایت مندی بیمارانی که به بیمارستان‌هایی از جمله خاتم‌الانبیا ، ساسان یا شهید مصطفی خمینی مراجعه می‌کنند، اهمیت بالایی دارد.

 پاکدل تصریح کرد: در بحث رسیدگی به مسائل جامعه تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران‌ بالغ بر 10 بیمارستان در سطح کشور برای ارائه خدمات روانپزشکی و  انجام کارهای توانبخشی وجود دارد.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران تامین مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: جانباز ۷۰ درصد  عبدالزهرا سیلاوی  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: جانباز  سرفراز عبدالزهرا سیلاوی در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و  در ۲۵  آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب  به درجه جانبازی نائل آمد و در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: پیکر مطهر این جانباز شهید روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان و فرماندهان نظامی از مقابل منزل شهید واقع در اهواز کمپلوی جنوبی خیابان باهنر بین انقلاب و بنی هاشم  پلاک ۷۵ تشییع و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز، به خاک سپرده خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام