Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: با رایزنی‌ های صورت گرفته، سیروس دین‌محمدی به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد.

او افزود: دین‌محمدی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های استقلال تهران و ماینتس آلمان بوده که می‌تواند تجربه‌های خود را در اختیار بازیکنان تیم قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهاری  اضافه کرد: دین‌محمدی دقایقی پیش در اردوی این تیم در تهران حضور یافته و به بازیکنان تیم معرفی شد تا به این شکل کار وی در تیم ۹۰ به صورت رسمی آغاز شود.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه فردا در دیداری حساس و در هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم صدرنشین بادران تهران خواهد رفت.

هم اکنون تیم ۹۰ ارومیه با ۲۳ امتیاز از بیست و پنج بازی در رده هفدهم لیگ دسته یک قرار دارد و برای بقا و فرار از سقوط تلاش می‌کند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران فوتبال آذربایجان غربی نود ارومیه والیبال ارومیه ۹۰ ارومیه دین محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم

فدراسیون فوتبال به رهبری مهدی تاج ، در حال فتح قله‌های اخلاقی و انضباطی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وقتی کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال بیش از آنکه رفع معضلات اخلاقی و انضباطی فوتبال برای‌شان مهم باشد، مشغول وضع جرایم مالی هستند و جزای نقدی در اولویت است تا اصلاح تربیتی جامعه فوتبال. 

 این ویدئوی تاسف‌بار کتک‌زدن داور از اوضاع وخیم اخلاقی و تربیتی در فوتبال پایه تهران است که طی چندمین بار در چندماه اخیر تکرار می‌شود و معلوم نیست چرا فکر موثری در مورد آن صورت نمی‌گیرد؟ 

تا به کی باید شاهد این تصاویر وحشتناک باشیم و عوامل آن با چندماه محرومیت و چند ده میلیون جریمه به میادین برگردند. چه زمانی برخورد قاطع و پیشگیری از بروز این فجایع به عمل خواهد آمد؟

 

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • شکوفه‌های بهاری در عجب شیر
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • تصاویری از آبگرفتی منازل و معابر زاهدان پس از بارش های بهاری
  • مردی که «کمجان» را زنده کرد/ دیدار با سیروس زارع که زندگی‌اش را وقف نجات یکی از تالاب‌های کشورمان کرده است