Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:23:45 GMT

مشارکت حداکثری راهبردهای دشمن را خنثی می‌کند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۵۳۷۹

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین "سیدعلیرضا ادیانی" در همایش مشترک بصیرت دینی و انقلابی که با حضور نمایندگان ولی فقیه در استان ها، ائمه جمعه سراسر کشور، فرماندهان، رؤسا و مدیران ناجا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: خداوند را با همه وجود شکرگزاریم که در این مقطع حساس از تاریخ انقلاب اسلامی و نظام شکوهمند جمهوری  اسلامی ایران شاهد برگزاری این همایش بسیار باشکوه و با عظمت به منظور هم افزایی دو نهاد تأثیرگذار و پاسدار ارزش های والای اسلامی و انسانی چون نیروی انتظامی و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان این که نیروی انتظامی تنها نیروی مسلح اجتماعی است، این نیرو را مقتدر و انقلابی دانست و گفت: نیروهای پلیس، ترجمان "مجاهدان فی سبیل الله" به معنای واقعی هستند و به سربازی مقام معظم رهبری افتخار می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در این کشور علم اسلام برافراشته است به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره و بیان کرد: دشمنان این نظام اسلامی بسیج شده اند تا از همه ظرفیت ها بهره ببرند و به گونه ای القا کنند که مردم رأی ندهند و در سرنوشت خود تأثیرگذار نباشند.

ادیانی تصریح کرد: نیروی انتظامی با همه وجود برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم آماده است و بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم را آماده کرده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: هرکجا که ملت با هم بسیج شده اند، راه خود را به درستی پیدا کرده اند و ان شاءالله در این انتخابات نیز با حضور آگاهانه و پرشور خود شگفتی دیگری از حماسه خرمشهر می آفرینند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک جهاد سیاسی است همگان را به مشارکت در این امر دعوت و ترغیب نمود و گفت: با مشارکت حداکثری در انتخابات راهبردهای دشمن را خنثی می کنیم.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ پلیس راهور ناجا سید علی ادیانی راد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ پلیس راهور ناجا انتخابات ۱۴۰۰ پلیس راهور ناجا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی انتظامی کردستان عصر چهارشنبه در حاشیه این برنامه در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح نور با پشتیبانی مردم منجر به ایجاد دلگرمی و انگیزه بیشتر نیروهای انتظامی در اجرای این بهتر این طرح می‌شود.

وی افزود: حضور جمعی از شهروندان سنندج در فراجا برای تقدیر از نیروهای نظامی ارزشمند است و ما هم از مردم استان که پلیس را در اجرای طرح نور یاری کردند، سپاسگزاریم.

خبرنگار_ امیرعلی میرزایی

کد خبر 6094568

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم / ادعای حقوق بشر غربی‌ها دیدنی است
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است