Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- قائم مقام وزیر راه در طرح مسکن مهر تاکید کرد: تلاش می‌شود 38 هزار واحد مسکن مهر باقیمانده تا پایان دولت تکمیل شود.
به گزارش خبرگزاری آریا از وزارت راه و شهرسازی، آقای احمد اصغری‌مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، با بیان اینکه تلاش می‌شود تا 38 هزار واحد باقیمانده مسکن مهر تا پایان دولت به اتمام برسد، گفت: با تلاش‌های انجام شده در اردیبهشت امسال 21 هزار 75 واحد مسکن مهر در کل کشور افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهرآبادی با اشاره به اینکه واحد‌های باقیمانده مسکن مهر عمدتا در مرحله نازک‌کاری و نصب تاسیسات هستند بر تلاش دولت برای اتمام مسکن مهر در روز‌های باقیمانده تا پایان دولت دوازدهم تاکید کرد.
پیش‌تر نیز محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده بود که واحد‌های باقیمانده مسکن مهر تا پایان دولت به اتمام می‌رسد و پرونده مسکن مهر بسته می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسکن مهر تا پایان دولت مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند

حاج عباس ایرانمنش از یادگاران دوران دفاع مقدس و رئیس شورای اسلامی شهر زرند در حاشیه آیین افتتاح این باشگاه کوهنوردی گفت: رسیدن به قله هدف بسیار شیرین و لذت‌بخش است.

وی به سختی‌های کوهنوردان برای صعود به هر قله اشاره کرد و افزود: یک گروه کوهنوردی با تلاش و علاقه برای صعود کردن به قله فعالیت و تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ کوهنورد در شهرستان زرند در حال فعالیت هستند که افتتاح این باشگاه نقطه امیدی برای پیشرفت روزافزون در این رشته و همچنین پرورش استعداد‌های نهفته است.

در مراسم افتتاحیه جمعی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، ایثارگران و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت