Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با اعلام اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده از طرف شورای نگهبان بیانیه‌ای درباره انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ منتشر کرد.

به گزارش برنا، حزب موتلفه اسلامی همزمان با اعلام اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده از طرف شورای نگهبان بیانیه‌ای درباره انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ منتشر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 مردم آگاه و شجاع ایران

 انقلاب اسلامی با ریل گذاری هوشمندانه امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی و در ادامه با رهنمودهای رهبری معظم حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مراحل خطیر و حساسی را طی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران اسلامی در حالی وارد قرن جدید شده است که ندای اسلام خواهی و عدالت طلبی از جای جای جهان به گوش می‌رسد و انقلاب در شرایطی است که دشمنان اسلام و ایران در بحران های سخت افتاده اند. ایران قوی تر از هر زمان در منطقه و جهان حضور دارد.

 ملت ایران

 ما در آستانه یک تصمیم گیری مهم در سطح ملی برای نوسازی نظام اجرایی کشور هستیم دقت ، هوشیاری و انتخاب  احسن می تواند انقلاب را در تامین منافع و مصالح ملی و بیداری ایران قوی موفق تر نماید. ما انتخابات را یک فرصت برای تولید قدرت ملی و حل مدبرانه مشکلات می دانیم. امنیت نظام و مردم رابطه مستقیم و تاثیرگذار با موضوع انتخابات و عمق و ژرفای مشارکت دارد ، از سوی دیگر انتخابات فرصتی برای بازخوانی عملکرد دولت مستقر است. 

حزب موتلفه اسلامی انتخابات را نماد وحدت ملی می داند که باید طی یک رقابت اخلاقی و سالم مردم را به انتخاب احسن و اصلح برساند. ما معتقدیم مردم در پی حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی و خواهان مبارزه جدی با فساد هستند. مردم به دنبال کسی هستند که عملکرد انقلابی و جهادی داشته باشد. مردم  کسی را می خواهند که به قانون اساسی عمل کند و در برابر قانون تمکین داشته باشد. مردم کسی را می خواهند در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بایستد و در روابط بین‌الملل با اقتدار و بر اساس عزت ، حکمت و مصلحت حضوری عزتمند در صحنه بین‌المللی داشته باشد.

 ما در این انتخابات پنج شخصیت تراز ریاست جمهوری حزب را مطرح کردیم و از آغاز با توجه به ویژگی‌های آیت الله رئیسی اعلام کردیم که در صورتی که ایشان به درخواست های ارزش گرایان برای ثبت نام در ریاست جمهوری پاسخ مثبت دهند نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری ایشان خواهند بود. اکنون نیز با اعلام شورای محترم نگهبان بر حسب رای قاطع شورای مرکزی و دبیران استان‌ها و شهرستان‌ها و اعضای حزب در سراسر کشور حمایت خود را از ایشان اظهار می داریم و از مردم قهرمان دعوت می‌نماییم با حضور گسترده در رای دهی ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در تحقق بیانیه گام دوم و دستیابی به تمدن نوین اسلامی و دولت کریمه و رفع مشکلات و تکامل و پیشرفت و اقتدار و ایجاد زندگانی شاد و سعادتمند به ایشان رای دهند.

 حزب موتلفه اسلامی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای نگهبان انتخابات امام خمینی جمهوری اسلامی آیت الله العظمی ایران اسلامی جهان انقلاب ایران مشکلات دولت رقابت قانون اساسی قانون تهاجم فرهنگی ریاست جمهوری حزب موتلفه اسلامی تمدن حزب موتلفه اسلامی حزب موتلفه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد

شورای وحدت فهرست نمایندگان مورد حمایت این شورا در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، احسان محمدحسینی مدیر روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت با اعلام فهرست نمایندگان مورد حمایت این شورا در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: در فرایند انتخاب نمایندگان، تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار  داشته و در صدر فهرست قرار گیرند.

به این ترتیب فهرست مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه به شرح زیر است:

سمیه گلپور چمرکوهیریحانه اخلاقیسمیه رفیعیزینب قیصریزهره سادات لاجوردیعلی‌اصغر پورمحمدیابوالقاسم جرارهمحمد سراجمجتبی رحماندوستعلیرضا سلیمیحسین صمصامی مزرعه آخوندابراهیم عزیزیپیمان فلسفیسیدنظام الدین موسویسیدمرتضی محمودیاحمد نادری

به گزارش تسنیم، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 21 اردیبهشت‌ماه در 22 حوزه انتخابیه برگزار می‌شود. مرحله اول انتخابات نیز 11 اسفند 1402 در سراسر کشور برگزار شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد