Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: بر اساس انعقاد تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه فنی و حرفه‌ای و شرکت گلدیران، همکاری در راستای ارتباط بیشتر میان صنعت و دانشگاه آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای؛ به همت معاونت پژوهش و فناوری با حضور آقای حسین تنهایی نایب رییس هیأت مدیره و جمعی از مدیران شرکت گلدیران در سازمان مرکزی تفاهم نامه همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای با شرکت مشتریان گلدیران ایران در راستای درطرح تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه با عنوان برند ملی منعقد شد و به امضای دکتر صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و رحفه‌ای و مهندس مهدی فرجی مدیرعامل این شرکت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای دکتر محسن جهانشاهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: ارتباط صنعت و دانشگاه در هر کشوری می‌تواند تأثیری تعیین کننده در رشد اقتصادی و توسعه همه جانبه آن داشته باشد و در همین خصوص تعامل آموزش و ارتقای دانش دانشجویان و آماده کردن آنان برای حضور در بازار کار و شناخت و برطرف کردن نیاز‌های تحقیقاتی بخش صنعت و به روز نگهداشتن آن از برنامه‌های اصلی این معاونت خواهد بود.
وی افزود: در راستای تحقق اهداف، برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی مشترک، همایش‌ها و سمینار‌های تخصصی و دوره‌های کوتاه مدت و المپیاد‌های مشترک، تهیه و تدوین اسناد و مدارک علمی و فنی مورد نیاز، تمهید زمینه‌های اجرای بازدید‌های علمی و دوره‌های کارآموزی، همکاری مشترک و استفاده از توان علمی و تخصصی طرفین درجهت اجرای پروژه‌های ساخت و تحقیقاتی، ایجاد ارتباط مستمر میان دانشگاه و شرکت در چارچوب همکاری‌های دوجانبه و بازبینی سرفصل‌ها و محتوای دروس آموزش‌های مهارتی با توجه به نیاز صنعت از اهداف اصلی انعقاد این تفاهم نامه همکاری است.
آقای جهانشاهی با اشاره بر همکاری در اجرای دوره‌های آموزشی، برگزاری سمینارها، آزمون ها، همایش ها، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه‌ها در این تفاهم همکاری افزود: تامین ابزار‌های عمومی جهت اجرای دوره‌های آموزشی فنی، در اختیار قرار دادن بانک‌های اطلاعاتی و فضا‌های مناسب جهت اجرای دوره‌های آموزشی فنی، تامین تجهیزات کمک آموزشی شامل کامپیوتر، ویدئو پروژکتور وسایر اقلام مصرفی از تعهدات دانشگاه برای محقق شدن اهداف این تفاهم نامه می‌باشد.
وی افزود: به منظور پیشبرد و نظارت بر اجرای مفاد تفاهم نامه به ویژه در خصوص تعهدات طرفین، کارگروهی متشکل از طرفین به عنوان کارگروه راهبردی اجرای تفاهم نامه تشکیل می‌شود و اجرای موضوع این تفاهم نامه در هر یک از مراکز تابعه دانشگاه در سطح کشور با تعامل و هماهنگی از طریق دفاتر منطقه‌ای شرکت مشتریان گلدیران قابل اجرا خواهد بود.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای در ادامه تأکید کرد: ارایه برنامه آموزشی سه ماهه به دانشگاه جهت هماهنگی و برنامه ریزی جهت استفاده از فضا‌ها و امکانات آموزشی، تامین و تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها جهت اجرای برنامه‌های آموزشی مطابق با برنامه‌های شرکت، تامین ابزار و قطعات و تجهیزات آموزشی جهت اجرای دوره‌های آموزشی، بهینه سازی و تعمیر و تعویض وسایل آموزشی، آموزش مدرسین معرفی شده توسط دانشگاه جهت آمادگی برای اجرای دوره‌های آموزشی، استفاده از توان علمی اساتید دانشگاه در جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای و نیاز سنجی‌های تحقیقاتی شرکت از تعهدات شرکت گلدیران خواهد بود.
مدت این تفاهم نامه از تاریخ امضاء به مدت 3 سال شمسی می‌باشد و با نظر طرفین قابل تمدید خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشگاه فنی حرفه ای اجرای دوره های آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای پژوهش و فناوری تفاهم نامه کارگاه ها جهت اجرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به منظور توسعه کمی و کیفی پژوهش‌های بین‌رشته‌ای بالینی، گسترش خدمات و فناوری‌های نوین و توانمندسازی نیروی انسانی در زمینه علوم شناختی و اعصاب، مراحل احداث مرکز ملی نوآوری مغز در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی فیروزگر تهران درحال اجرا است.

مرکز ملی مغز به عنوان یک مرکز پژوهشی، آموزشی، درمانی، توانبخشی، ترجمان دانش و تولید فناوری‌های نوین در زمینه اختلالات عصبی و سلامت مغز به صورت کنسرسیومی از دانشگاه‌ها و کادر علمی و آموزشی مرتبط با مطالعات بالینی و پایه مغز و اعصاب و حوزه‌های مرتبط در دانشگاه‌های وزارت بهداشت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی ایجاد و فعالیت خواهد داشت.

ماهیت اصلی مرکز ملی مغز، عملی کردن دیدگاه همکاری‌های علمی و تحقیقات بین‌رشته‌ای و نزدیک کردن فضای علوم پایه و بالینی است. این مرکز به عنوان یک واحد مستقل با تمامی دانشگاه‌ها و مراکز علمی همکاری‌های علمی و فناورانه خواهد داشت و برای قسمت درمان با بیمارستان چندتخصصی متعلق به دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات آموزشی، پژوهشی و درمانی فیروزگر در تعامل خواهد بود.

مراحل اجرایی ایجاد مرکز ملی مغز هم اکنون با ۳۰ درصد پیشرفت عمرانی طرح و تشکیل هسته‌های تخصصی با حضور متخصصان بین‌رشته ای، تفاهم همکاری با شرکت‌های فعال درحوزه نوروتکنولوژی و مراکز علمی از جمله آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و همکاری با انجمن جهانی آلزایمر و شروع اجرای پروژه پیشگیری از افت عملکردهای شناختی سالمندان در ایران دردست اقدام است.

همزمان با اجرای این برنامه، دو فراخوان در حوزه توسعه نوروتکنولوژی برگزار و کتاب کار «ذهن فعال» در سالمندی نیز انتشار یافته است و تلاش‌هایی نیز برای همکاری در برگزاری مدرسه علوم اعصاب اجتماعی، تدوین پروپوزال بانک داده جامع عصبی ایرانیان در مرحله ثبت، تأسیس آزمایشگاه فوتوبایوماجولیشن و درد نیز انجام شده است.

در راستای اجرای این طرح ملی شماری از پزشکان پژوهشگر جذب و همکاری با اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و فنی نیز انجام شده و ۲۰ پروژه تحقیقات کاربردی درحوزه های اولویت دار، فعالیت کمیته عصب روانپزشکی دستیاران روانپزشکی و تدوین برنامه کمیته دستیاری نورولوژی، راه‌اندازی پروژه نوراکس در قالب دوره‌های تربیت پژوهشگر و فناور و همچنین راه‌اندازی وب سایت و شبکه‌های اجتماعی مرکز از دیگر اقدامات در راستای ایجاد مرکز ملی مغز نیز صورت گرفته است.

کد خبر 6098081

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی