Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «عزیزالله یوسفی» روز چهارشنبه در جلسه شورای مسکن استان همدان با موضوع بررسی آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن استان، اظهار داشت: با همکاری شرکت های آبفا، توزیع برق و مخابرات، متقاضیان مسکن مهر استان همدان در منازل خود ساکن شده اند  تا پایان خرداد نیز تعداد واحدهای باقیمانده را تکمیل و تحویل متقاضیان خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ظرفیت اسمی طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان ۵۰ هزار واحد است، افزود: این پروژه با مشارکت دستگاه های راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام در حال اجراست که عملیات ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی براساس برنامه ریزی مشخص، آغاز شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری استانداری همدان گفت: ۱۵ هزار واحد از مجموع سهمیه طرح اقدام ملی مسکن استان همدان براساس تفاهم‌نامه با وزارتخانه های آموزش و پرورش، دفاع و بنییاد شهید به کارکنان این نهادها واگذار می شود و واحدهای احداث شده در شهرهای کوچک که فاقد متقاضی باشد نیز براساس دستور العمل های وزارت مسکن و بخشنامه های مرتبط به نحو قانونی به متقاضیان جدید واگذار خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان نیز در این جلسه گفت: در طرح اقدام ملی مسکن استان همدان حدود ۲۴ هزار نفر ثبت نام کردند که از این تعداد حدود ۸ هزار نفر وجه اولیه خود را نیز پرداخت کرده اند.

«مجید صالحی امیر» افزود: از این تعداد چهار هزار و ۸۰۰ نفر در شهر همدان هستند که عملیات ساخت ۷۱۰ واحد مسکونی دراین شهر نیز آغاز شده است.

به گفنه وی، پیشنهاد الحاق ۶۸۰ هکتار زمین به محدوده طرح ملی مسکن استان همدان به شورای عالی شهرسازی ارائه شده که تاکنون با الحاق حدود ۶۰ هکتار زمین به این مجموعه موافقت شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان افزود: عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهر ملایر نیز با ساخت حدود ۳۰۰ واحد شروع شده که در این شهر حدود هشت هکتار زمین برای اجرای این پروژه اختصاص داده شده است.

استان همدان حدود یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر جمعیت دارد که تراکم نسبی ۸۸ نفر در هر کیلومتر مربع این استان را در ردیف یکی از پرتراکم‌ترین استان‌های کشور قرار داده‌ است.

در قالب طرح اقدام ملی مسکن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در بافت‌های فرسوده شهری و ۱۰۰ هزار واحد نیز در شهرهای کوچک ساخته می‌شود.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن همدان مسکن مهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن همدان مسکن مهر طرح اقدام ملی مسکن همدان مسکن مهر اخبار کنکور طرح اقدام ملی مسکن مسکن استان همدان واحد مسکونی هزار واحد مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و خدماتی با حضور مدیران ارشدی شهری و اصحاب رسانه شامگاه _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ برگزار شد.

کد خبر 749372

دیگر خبرها

  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری استان مرکزی قشر کارگر هستند
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال