Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@21:42:59 GMT

کارگردان «گودزيلا» به سراغ يک کتاب کميک رفت

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۵۸۹۳

خبرگزاری آریا- سازنده «گودزیلا در برابر کونگ» اقتباس کمیک «هاردکور» را فیلم می‌کند.
به گزارش آریا و به نقل از ورایتی، آدام وینگارد کارگردان بعد از نمایش موفق و پرسود فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» برنامه کاری شلوغی دارد.
این فیلمساز قرار است روی صندلی کارگردانی پروژه «هاردکور» بنشیند که اقتباسی از مجموعه کمیک بوک‌هایی به همین نام از رابرت کرکمن خالق مجموعه «واکینگ دد» و مارک سیلوستری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پروژه به عنوان یک تریلر اکشن علمی‌تخیلی توصیف شده که داستان سفر یک سرباز را در حالی توصیف می‌کند که بدون اینکه دستانش را کثیف کند دنیا را نجات می‌دهد. فیلمنامه بر پایه ایده اولیه اصلی کرکمن نوشته شده که وینگارد آن را در همراهی با ویل سیمونز بازنویسی می‌کند.
شرکت مونتاک چر که متعلق به وینگارد است در همراهی با کرکمن، دیوید آلپرت و شان فرست مسئولیت تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده خواهد داشت و مت رایلی معاون تهیه شرکت یونیورسال پیکچرز هم نماینده این شرکت در فیلم خواهد بود.
«گودزیلا در برابر کونگ» در فصل بهار و در حالی که سینماهای جهانی دوباره باز شدند و واکسیناسیون کروناویروس به آرامی در سراسر جهان آغاز شد، توانست به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند.
این فیلم که از روز سی‌ و یکم مارس کار خودش را در سینماها آغاز کرد، تا به حال بیش از 400 میلیون دلار فروخته و بهترین فروش را در میان تمام فیلم‌های دوران پاندمی به خود اختصاص داده است. این فیلم به طور همزمان در سینماها و در سرویس استریمینگ اچ‌بی‌او مکس پخش شد.
وینگارد در حال حاضر مشغول مذاکره برای کارگردانی یک فیلم هیولامحور دیگر برای شرکت لجندری انترتینمنت است که فیلم «کونگ» را تهیه کرده بود.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کارگردان گودزیلا کتاب کمیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر نفت: ۵۰ درصد از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت است

به گزارش خبرنگار مهر، جواد اوجی وزیر نفت در آیین مراسم امضای تفاهم نامه مطالعات طرح های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ ها، شرکت های پتروشیمی و شرکت های اکتشاف و تولید ایرانی گفت: پروژه ها و طرح های نیمه تمام در این دو سال تکمیل و بسیاری را آغاز کردیم هم رشد تولید داشتیم و هم صادرات و هم رشد اقتصادی بی نظیری در سال های اخیر را تجربه کردیم که به دلیل سرمایه گذاری است.

وی ادامه داد: در دوسال اخیر به تبع رشد اقتصادی نفت و گاز رشد اقتصادی در کشور اتفاق افتاد که نیمی از ۶.۱ مربوط به بخش نفت و گاز است.

به گفته وزیر نفت امسال تولید نفت ایران جهش خواهد کرد و در تولید گاز هم با افزایش مواجه خواهیم بود.

وزیر نفت اضافه کرد: هر شرکت و هلدینگ که بخواهد میتواند برای سرمایه گذاران اقدام کند بیش از ۵۰ پروژه کلان به ارزش ۲۵ میلیون دلار را آغاز می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری ۷۹ پروژه به ارزش ۱۶ میلیارد دلار به اتمام می‌رسد

اوجی ادامه داد :۶ میلیون تن به ظرفیت تولید پتروشیمی اضافه می‌شود و ۵۰ هزار بشکه به ظرفیت پالایش نفت کشور افزوده می‌شود.

ادامه دارد....

کد خبر 6092754 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • کسانی که زود عصبانی می‌شوند سراغ این دمنوش بروند
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • «با چرا شروع کنید» تا موفق شوید
  • وزیر نفت: ۵۰ درصد از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت است
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی
  • دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده