Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جوانی با بیان اینکه راه علاج همه دردهای مزمن کشور حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است، گفت: بصیرت‌افزایی و کمک به تغییر تفکر و انتخاب اصلح با هدف تبدیل نارضایتی به رضایت وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «یدالله جوانی» امروز(۵خرداد۹) در یادواره ۱۵۰ شهید روحانی شرق استان مازندران در سالن غدیر سپاه ساری،ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای استان مازندران که در تمامی عرصه‌ها به ویژه دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و پاسداشت یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر، بیان کرد: امروز هم ولی امر مسلمین ما را به جهاد مقدسی که سختی بیشتری نسبت به مجاهدت در میدان رزمی  نظامی دارد فرا می‌خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی سپاه پاسداران افزود: در آستانه انتخابات قرار داریم،  صحنه انتخابات قسمتی از میدان نبرد و جنگ با دشمنان و جبهه استکبار است، اینکه چگونه در این مقطع زمان چه کاری انجام بدهیم اهمیت دارد، می دانید که هیچ میدانی نیست مگر اینکه در آن نبرد بین اسلام و جریان کفر باشد، شاید بارها شنیده‌اید که آمریکا می‌گوید؛ (برای نبرد با شما همه گزینه‌ها روی میز است) که یعنی از هر آنچه در ذهن شما است در مسیر توقف حرکت انقلابی استفاده می‌کنیم.

 

سردار جوانی عنوان کرد: آمریکایی‌ها دیدند که امام خمینی (ره) چگونه در راه پیروزی این انقلاب جنگید، انقلاب با تمدن اسلامی و رویکردی نوین روی کار آمد و موجبات وحشت و ترس دشمنان به خصوص آمریکا و اسرائیل را فراهم آورد، تا جایی که آن‌ها چاره‌ای به‌جز ایجاد دسیسه و توطئه نداشتند، تاکنون شاهد توطئه‌های بسیاری بودیم ولی دشمن در هیچکدام از آن‌ها سربلند نبود، دشمن جنگ تحمیلی را آغاز کرد و خونین شهر را به اشغال خود درآورد.

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران در ادامه بیان کرد: صدام فکر می‌کرد با اشغال خرمشهر، ایران را پای میز مذاکره می‌کشاند و امتیازات و خاک ایران را از آن خود می‌کند در حالی که اینطور نشد، خرمشهر در پرتو مبارزات و مجاهدات آزاد شد، آزادی خرمشهرها و دفاع مقدس‌ها الگویی تمام عیار برای همه مجاهدت‌ها در همه میدان‌هایی است که مجاهدان خدا در آن قدم برمی‌دارند، خواه در ایران باشد و خواه در سوریه، عراق، یمن و فلسطین!

 

وی با تاکید بر اینکه صحنه نبرد امروز مرتبط با انتخابات در ۲۸ خرداد است، گفت: آنچه اهمیت دارد انجام وظیفه و ایفای نقش درست و بهنگام است، هرگز فراموش نمی‌کنیم پاسداران نیروی دریایی ما چگونه چند نفر از تکاوران آمریکایی را در دل دریا بازداشت کردند، این حرکت مورد توجه دنیا و مقام معظم رهبری قرار گرفت تا جایی که ایشان این کار را اقدامی بهنگام و به‌موقع دانست، جهاد باید اینگونه صورت بگیرد، مقام معظم رهبری همچنین عامل اصلی آزادسازی خرمشهر را نیز اعتقاد رزمندگان به نصرت الهی دانست و همواره بر این امر تاکید داشت.

 

سردار جوانی خاطرنشان کرد: امروز دشمن در جغرافیای مکانی در مقابل ما قرار ندارد بلکه در  فضای مجازی فکر می‌کند باور و قلوب مردم را تسخیر کرده و از این رو به آن دل خوش کرد، باور دارد خرمشهرهایی تصرف کرده و روح ناامیدی و بی‌اعتمادی را در جامعه دمیده است، منتظر است تا نتیجه تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری دیرینه خود را در صحنه انتخابات در حالی که خالی از حضور مردم است ببیند! این ما هستیم که باید حقمان را همانطور که در دعاها می‌خوانیم عطا کنیم جهاد کنیم و بدانیم که همواره در صحنه جهاد قرار داریم.

 

وی ضمن گریزی به نام و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در خصوص مقام سردار، این سوال پیش می‌آید که وی چگونه توانست نزد خدا تا این حد بزرگ شود شهادتش بزرگ و روز شهادتش یوم الله شود، او فتوحات زیادی در کارنامه خود دارد که حاصل‌ ایمان، اعتقاد، توجه به معنویات، توکل و اخلاص در شخصیت وجودی است که موجب شد سال‌ها در ایران، سوریه و مرزهای بیرونی پیروز میدان باشد، وی در سخنرانی‌اش در کرمان بیان کرد که ای مردم امروز تنها راه دفاع از اسلام دفاع از ولی فقیه است و این شرط پیروزی است.

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران اذعان کرد:  امروز باید سرباز ولایت باشیم در حوزه انتخابات مقابل دشمن بایستیم، همان طور که رهبر ما فرمودند؛ دشمنان، منافقان و سرویس‌های بیگانه سال‌ها در تکاپو هستند تا انتخابات آخر خرداد ما را  بی‌رونق کرده و  مردم را از پای صندوق رأی دور کنند، ما با مجاهدت باید این هدف شوم دشمن را غیر ممکن کنیم، دشمن نمی‌خواهد انتخابات ما مایه افتخارات باشد، نمی‌خواهد انتخابات منجر به باز کردن گره از مشکلات شود، چرا که انتخابات دستاوردی از دستاوردهای انقلاب و فرصتی بی‌بدلیل از ارائه نقش توسط مردم در اداره کشور است، ولی دشمن کاری کرده تا مشکلات مردم به دردهای مزمن تبدیل شود و شکاف‌های طبقاتی افزایش پیدا کند، تا جایی که مردم امروز می‌گویند چرا مقام معظم رهبری کاری نمیکند و از مسئولان گلایه می‌کنند.

 

سردار جوانی تاکید کرد: امروز فرصت عمل است،  راه علاج همه دردهای مزمن کشور حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است، مردم با حضور در صحنه و استدلال می‌توانند به تغییر اوضاعی که ناشی از سوء مدیریت‌ها است کمک کنند  راه حل این نیست که پای صندوق‌های رأی حاضر نباشیم، نباید گرفتار اهداف شوم دشمنان باشیم باید جهاد کنیم میدان آماده است، قلوب مردم باید در مسیر انقلاب و ولایت باشد که مجاهدتی طولانی و دقیق را می‌طلبد.

 

وی با بیان اینکه مردم در مقابل انتخابات در سه گروه قرار دارند، اضافه کرد: شناسایی افکار شده فرد به فرد در بین دوستان و آشنایان ضرورت دارد، چرا می گویند رأی نمی‌دهیم و این افکار از کجا نشات گرفته، بصیرت‌افزایی و کمک به تغییر تفکر و انتخابی درست با هدف تبدیل نارضایتی به رضایت وظیفه همه ما است، چه کسی گفته انتخابات ما سالم نیست، این جمله اشتباه است، چرا می‌گویند عملکرد شورای نگهبان اشتباه است مگر اعضای شورای نگهبان متولی رقابت هستند؟ خیر این فقها که تعدادشان ۶ نفر هستند به فرموده مقام معظم رهبری باید بین خود و خدای خود و طبق قانون بدون نگاه به گرایش افراد را تایید یا رد صلاحیت کنند.

 

سردار جوانی خاطرنشان کرد: فرد منتخب مردم باید تحول‌گرا باشد مقام معظم رهبری همواره پرچم‌دار تحول بوده و هر کسی در این مسیر با تبعیت از گفتمان ولایی حرکت کرد اتفاقات خوبی را رقم زد، اگر ما در عرصه اقتصاد حرفی برای گفتن نداریم علتش این است که مدیران در جریان انقلاب حرکت نکردند، ولایت محوری و فسادستیزی همواره تاکید شده است.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مذاکره با آمریکا فتح خرمشهر انتخاب اصلح مشکلات اقتصادی رهبری انتخابات مقام معظم رهبری سردار جوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عباس طهماسبی ظهر یکشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: جایگاه شوراها در قانون اساسی بسیار رفیع است به طوری که یک فصل از قانون اساسی مربوط به شوراها بوده و طبق اصل هفتم قانون اساسی شوراها از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشورند.

وی افزود: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.

وی اضافه کرد: جامعه شورایی کشور در راستای توسعه پایدار به دنبال حکمرانی خوب شهری با مشارکت همه شهروندان در تصمیم گیری ها است و از سوی دیگر همراه دولت، جامعه مدنی و بخش خصوصی است.

میزان مشارکت مردم در فعالیت‌ها باید افزایش یابد

رئیس شورای شهر بیجار با بیان اینکه راه سنجش موفقیت هر مجموعه سازمان یا نهاد میزان مشارکت مردم در فعالیت‌های آن مجموعه است، عنوان کرد: لازم است با اتحاد و همدلی، مشارکت مردم را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: مردم ما لایق بهترین‌ها هستند و بزرگترین پشتیبان کشور و نظام محسوب می‌شوند.

طهماسبی ابراز داشت: اعضای شورا در روستاها تمام تلاش خود را در راستای رفع کمبودها و نارسایی‌ها و افزایش مشارکت و خودیاری مردم برای پیشبرد امور روستا و تبیین سیاست‌های دولت و تشویق و ترغیب روستاییان جهت اجرای این سیاست‌ها و نظارت بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی روستایی می‌کنند.

سرمایه گذاران برای گسترش مراکز گردشگری و فرهنگی در بیجار مشارکت کنند

رئیس شورای شهر بیجار بر لزوم سرمایه گذاری در بیجار تاکید کرد و ابراز داشت: از عموم مردم و سرمایه گذاران دعوت می‌کنیم در خصوص گسترش مراکز گردشگری و تفریحی، ورزشی و فرهنگی مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف ما اجرای مدیریت یکپارچه شهری است، گفت: با اجرای مدیریت یکپارچه شهری تمام سازمان‌های شهری و خدمات دهنده و فرهنگی با هماهنگی شهرداری‌ها و شوراها، شهر را اداره می‌کنند.

وی ادامه داد: جامعه شورایی، با تمام توان در خدمت مردم و کشور هستند.

شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه استان انتخاب شد

طهماسبی در ادامه از انتخاب شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه استان خبر داد و گفت: شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه در سطح استان انتخاب شده است که این مهم حاصل تلاش و همکاری خوب اعضا است.

وی اعلام کرد: در ابتدای دوره ششم اعضای شورای شهر بیجار شهرداری را با تمام مشکلات که به نوعی کشتی به گل نشسته بود تحویل گرفت و بسیاری از مشکلات را توانست بر طرف کند.

کد خبر 6090844

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود