Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای، اعلام کرد که عکس منتشر شده از روی زمین ماندن جام های این تیم، قدیمی بوده است.

بیانیه استقلال: آن عکسی قدیمی و غیر اخلاقی بود!

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای، اعلام کرد که عکس منتشر شده از روی زمین ماندن جام های این تیم، قدیمی بوده است.

امروز صبح عکسی در فضای مجازی و به نقل از یکی از خبرگزاری ها منتشر و اعلام شد که جام های باشگاه استقلال به دلیل کمبود مکان، روی زمین مانده و مدیران این تیم نتوانسته اند مکان مناسبی را برای این جام ها پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتشار این تصویر و واکنش هواداران استقلال در فضای مجازی مبنی بر بی اهمیتی باشگاه به جام های کسب شده، این باشگاه با صدور بیانیه ای نسبت به تصویر منتشر شده، واکنش نشان داد.

در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است:

«امروز در یکی از خبرگزاری‌ها، خبر و عکسی مبنی بر روی زمین ماندن جام‌های استقلال منتشر شد که به شدت غیراخلاقی و کذب بود.

با این‌حال عجیب است که عکس منتشر شده متعلق به اوایل سال ۹۹ است و چطور این خبرگزاری متوجه اشتباه خود نشده است.در دو تصویر فوق جام‌های استقلال در رشته‌های گوناگون را می‌بینید که در ساختمان این باشگاه و آکادمی این باشگاه قرار داده شده‌اند.»

استقلالی ها در قسمت پایانی این اطلاعیه خود نیز با درخواست از رسانه ها برای رعایت انصاف آورده اند: «باشگاه استقلال از رسانه‌های محترم می‌خواهد در نقدهای خود جانب انصاف را داشته باشند و به مطالب سال گذشته جهت نقد وضعیت فعلی استناد نکنند.»/ ورزش سه

بیشتر بخوانید:

علت خاص شادی عجیب و غریب فرهاد مجیدی

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال منتشر شده روی زمین جام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا یعقوبی، بیان اینکه به درخواست پلیس فتای شهرستان زرند در خصوص انتشار محتوای مجرمانه و تصاویر نامتعارف در فضای مجازی، دستور مسدود سازی پنچ صفحه مجازی صادر و گردانندگان آنها تحت تعقیب کیفری قرار گرفته‌اند گفت: ایجاد بستری امن و سالم در فضای مجازی از اولویت‌های دستگاه قضائی است.

وی با اشاره به اینکه رصد و پایش فضای مجازی به طور مستمر از طریق پلیس امنیت اخلاقی شهرستان و دیگر نهادهای امنیتی انجام می‌شود افزود: با دریافت گزارش فعالیت غیر اخلاقی پنج صفحه که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به ترویج رفتارهای خلاف اخلاق و عفت عمومی در بین جوانان می‌کردند، بلافاصله صاحبان این صفحات برای پاسخگویی به دادسرای زرند احضار شدند.

وی تصریح کرد: با تشکیل پرونده قضائی و احضار متهمین، ضمن تفهیم اتهام، قرار تأمین متناسب برای متهمین صادر و با صدور قرار نظارت قضائی، از فعالیت این صفحات با لحاظ مقررات قانونی جلوگیری به عمل آمده تا روند رسیدگی قانونی به جرایم ارتکابی ادامه یابد.

کد خبر 6088351

دیگر خبرها

  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» در زمینه حجاب
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • دینِ انسانیت در حال فراگیر شدن است