Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود در توئیتر خاطرنشان کرد: آمده‌ام تا با کنار گذاشتن هر ملاحظه‌ای، با اراده یکایک ملت ایران، اقتصاد و معیشت مردم را نجات دهیم.

متن کامل به شرح ذیل است: ملت بزرگ ایران، برای ساختن آینده روشن و آرام و کشوری جذاب در جهان، با تمسک به خون همرزمان شهیدم و تمام شهدای تاریخ این مرز و بوم که پاسدار این میراث بوده‌اند، با شما پیمان می‌بندم که تمام تلاش خویش را در جهت احیای اقتصاد و خروج کشور از دور باطل مدیریت ناکارآمد به کار گیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگهبانان دائمی ایران و انقلاب، مردم هستند. مردم سالاری به معنای احساس مثبت ملت به صندوق رأی و انتخابات است. در کنار آن، باید مردم‌سالاری اقتصادی را احیا کنیم و کشور را از شر تبعیض و فقر نجات دهیم. آمده‌ام تا دولت مردم را تشکیل دهم و رئیس‌جمهور همه شما باشیم نه یک جناح خاص.

ملت بزرگ ایران شاهدند که بیش از 20 سال است درباره معیشت مردم و آینده اقتصاد ایران هشدار می‌دهم. در تدوین و ابلاغ سیاست‌های اقتصادی کشور مشاوره دادم. دولت‌ها کاری نکردند. این بار آمده‌ام تا با کنار گذاشتن هر ملاحظه‌ای،‌ با اراده یکایک شما ملت ایران، اقتصاد و معیشت مردم را نجات دهیم.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری محسن رضایی نجات دهیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان

عکسی از محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از اعضای اصلی شورای ائتلاف در جلسه‌ای با اعضای شریان منتشر شده که گمانه‌هایی را ایجاد کرده است که آیا او قصد جدا کردن راه خود از حداد عادل و قالیباف را دارد؟

در این میان، ابوالقاسم جراره، دبیرکل شریان در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: جلسات مختلفی با آقای رضایی داشته و گفتگو کردیم، اما ایشان در جلسه شریان با منتخبان مجلس حضور نداشتند.

جراره از بیان جزئیات درباره جلسات شریان با محسن رضایی خودداری کرد.

دیگر خبرها

  • جمیله علم‌الهدی: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را ببینند
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دو ملت است
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان