Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-02@02:30:45 GMT

پیام پیروزی مقاومت فلسطین؛ اتحاد امت اسلامی

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۶۰۸۱

پیام پیروزی مقاومت فلسطین؛ اتحاد امت اسلامی

ماموستا فائق رستمی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب ضمن اعلام انزجار خود از جنایات رژیم صهیونیستی بر حق مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین، پیروزی ارزشمند نیروهای مقاومت فلسطینی بر رژیم غاصب صهیونیست را تبریک گفت و بیان نمود:  خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: « نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِيبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ»، يارى و نصرت از جانب خداوند و پيروزى نزديك است ؛ وعده پرودگار در حق مسلمانان تحقق یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اکنون شاهد به رخ کشیده شدن قدرت اسلام به جهانیان هستیم؛ چراکه اتحاد و همدلی امت اسلامی ابر قدرت ها و حامیان آنان را به زیر کشاند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: شجاعت و دلاوری مجاهدین اسلام مثال زدنی است؛ آنان دفاع جانانه ای را از قبله اول مسلمین و ممکلت خود انجام دادند.

وی عنوان کرد: پیروزی اخیر پیامی مهم را به استکبار جهانی و ایادی آن مخابره نمود؛ این پیام حاوی پاسخ کوبنده در برابر اهانت و تعرض به مسلمانان و اماکن مقدس اسلامی است که هر دستی را بی درنگ قطع خواهد نمود.

امام جمعه شهرستان سنندج استان کردستان اظهار داشت: در سویی دیگر پیغامی به امت اسلامی و کشورهای اسلامی منطقه دارد که با اتحاد و همدلی بنیه دفاعی خود را همواره تقویت نموده تا پیروزی متداوم در تمامی جبهه ها نصیب اسلام گردد.

وی در پایان تاکید کرد: اتحاد و وحدت امت اسلامی را  در این مسئله شاهد بودیم که چگونه یکدلی ، همدلی وبرادری میان تمام ملل اسلامی موج میزد؛ حمایت های معنوی و مادی خود را انجام می دادند که امیدواریم برخی از کشورهای فریب خورده منطقه به خود آیند و از کردار خود پشیمان شوند و به آغوش اسلام بازگردند.
 

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: معامله قرن امت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه ای از شهادت یک رزمنده دیگر مقاومت اسلامی لبنان در راه قدس خبر داد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است که وحید عبدالحمید طفیلی ملقب به ابوحیدر متولد سال ۲۰۰۰ از شهرک دیرالزهرانی در جنوب لبنان در راه قدس به شهادت رسیده است.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6094239

دیگر خبرها

  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • پیرهادی: اتحاد جنبش‌های دانشجویی دنیا علیه ظلم اعجاز مقاومت غزه است
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست