Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@02:09:48 GMT

باید و‌ نباید بحث‌های سیاسی با اطرافیان+ویدئو

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۶۰۹۲

باید و‌ نباید بحث‌های سیاسی با اطرافیان+ویدئو

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، با مشخص شدن کاندیداهای احرازصلاحیت شده در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰،  مهلت رسمی تبلیغات کاندیداهای دوره جدید ریاست جمهوری آغاز می‌شود.

با قرار گرفتن در فضای انتخاباتی، یادآ‌ری نکاتی درباره باید و‌ نباید بحث‌های سیاسی با اطرافیان، می‌تواند مفید واقع شود. 

در این باره این ویدئو را هم ببینید: 

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی سواد رسانه ای افکار عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، این فیلم سینمایی که زنده یاد خسرو شکیبایی در نقش معلم یکی از درخشان‌ترین نقش‌هایش را خلق کرد، داستان نوجوانی ناشنوا و لال به نام ناصر است که قادر به ایجاد رابطه با اطرافیان خود نیست. ناصر تحت فشار اطرافیان و خانواده از همه کس و همه چیز دلزده است، اما با تلاش‌های معلمش که او را به برقراری رابطه با اطرافیان تشویق می‌کند بالاخره به خود می‌آید، و سرانجام پس از آن که تا حدودی قدرت تکلم می‌یابد با دسته گلی به دیدار معلم می‌رود. این فیلم نمایش تاثیرگذاری از کوشش‌های عاشقانه یک معلم برای کمک به نوجوانی ناامید و دلزده است. 

«رابطه» به نویسندگی و کارگردانی پوران درخشنده محصول سال ۱۳۶۵ است که چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت حوالی ساعت یک و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • مهدی نصیری و توهم اتحاد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند